KeyanZa Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 lurer på å skaffe meg et flyspill, og kanskje kjøpe meg en flyjoystick. noen som har noen tips? det jeg leter etter: 1.der du kan velge litt forskjellige flytyper. 2. bra flykamper (mange i lufta) 3. ok med gamle fly men nye er greit oxo 4. gøy vis det er plasser og lande og lette, fylle drivstoff, fylle på amo osv 5. online spilling er jo et pluss. noen som har noen tips? jeg er helt blank på flyspill. sikkert 3 år siden mitt siste.
-Alex- Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Flight Simulator X, Lock on: Modern air combat.
Agg Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 noen som har noen tips? jeg er helt blank på flyspill. sikkert 3 år siden mitt siste. Det er forsåvidt noen år siden det kom noen flyspill som det er verdt å nevne også... Men om du er interessert i moderne fly så er vel Lock-On, med utvidelsen Flaming Cliffs (og snart Black Shark) veien å gå. Har du lyst til å fly eldre fly så er Il-2 Forgotten Battles, sammen med Ace Expansion og Pacific Fighters det beste du får tak i.
TAAB Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ja. Nå er også IL-2 1946 underveis (sluppet?), og det ser knakende flott ut. Link til VIDEO
Zlatzman Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 IL2 Sturmovik har et ganske bra online community, med ulike former for flerspillermoduser. Alt fra dogfightservere (to lag mot hverandre, uendelig med spawns), til coop-oppdrag og lagkamper. På sistnevnte er det en del virtuelle slagmarker som er laget. En oppdragsgenerator lager et oppdrag for to lag. Deretter spiller man oppdraget og laster opp resultatet til nettsiden til den virtuelle slagmarken. Avhengig av resultatet vil frontlinjene bevege på seg, tilgjengelige fly være forskjellig osv.
KeyanZa Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 skal skaffe meg dette spillet IL2 Sturmovik noen som kan anbefale noen joystick? min gamle er ødelagt.
Agg Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Ja. Nå er også IL-2 1946 underveis (sluppet?), og det ser knakende flott ut. Link til VIDEO Er det noe mer nytt enn enda flere teite konsept-fly man uansett ikke gidder å fly?
KristianF Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 WW2 Online / BattleGround Europe har det beste fly / flykamp systemet som finnes så langt imo.
Zlatzman Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 skal skaffe meg dette spillet IL2 Sturmovik noen som kan anbefale noen joystick? min gamle er ødelagt. 7270402[/snapback] Jeg ville kjøpt "IL2 Complete Edition: IL2 Sturmovik Forgotten Battles + Ace Expasion Pack + Pacific Fighters", da det er denne kombinasjonen som er mest vanlig online (evt hvert av de tre spillene for seg). Litt usikker på hvor du kan få tak i denne pakken, tror jeg har sett den på Spaceworld. Hvis ikke har de den på play.com, og sikkert andre større nettbutikker. Jeg søkte litt rundt, og det ser ut til at den neste spillet fra samme utvikler, "Storm of War: Battle of Britain" kommer i første kvartal neste år. Litt lenge å vente kanskje, men er greit å vite.
TCi Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Flyttes fra Diskuter spill og tilbehør - PC til Spørsmål og svar - PC
KeyanZa Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 hvorfor flytta du denne tråden? jeg har nå bestilt IL2 og en flyjoystick, er vel online engang i helga, noen som har noen tips? noen bra servere? osv osv er det slik at jeg kan gå tom for ammo og fuel? så jeg må lande og fylle på ved flyplass? så en film om en som hoppa ut i fallskjerm, hva skjer da?
Zlatzman Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Har ikke spilt online på en stund selv, så er usikker på hvilke servere som er bra. Online kan man sannsynligvis gå tom for ammo og fuel, noen servere har eksternt kamera avslått i tillegg. Som med en del andre spill anbefaler jeg at du spiller litt offline først. Får en følelse for flyene osv. Er selvsagt frivillig. For å finne servere online kan du enten bruke Ubisofts egen ubi.com-tjeneste (følger med spillet), eller du kan bruke HyperLobby. Selv har jeg brukt mest HyperLobby, litt usikker på hvor aktivt ubi.com er om dagen. Hvis man hopper ut i fallskjerm må man starte på nytt. Fordelen med å hoppe ut fremfor å dø er at man beholder fler av poengene man har fått for å skyte ned andre (50% i steden for 10%). Vil anbefale deg å være tålmodig med spillet. Det tar litt tid å bli vant til å fly, fort gjort å kræsje litt vel mye i begynnelsen.
KeyanZa Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 merka det ja, driver å prøver å lage til joysticken, men når jeg skal lette, så går flyet litt mot venstre på bakken, går ikke rett fram på rullebanen...... så sliter jeg med å huske alle mulige taster og knapper, er jo så masse hehe.
TomaTo Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Hvis du liker F-16, anbefaler jeg Falcon 4.0: Allied Force
Zlatzman Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 merka det ja, driver å prøver å lage til joysticken, men når jeg skal lette, så går flyet litt mot venstre på bakken, går ikke rett fram på rullebanen...... så sliter jeg med å huske alle mulige taster og knapper, er jo så masse hehe. 7290256[/snapback] Kan ha noe å gjøre med dreiemoment fra propellen. Det gjør gjerne at flyet ikke går helt rett frem under akselerasjon.
aimhigh Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 du burde prøve å kalibrere joysticken, combat flight simulator 3 er forresten et okay spill.
KeyanZa Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 fant ut hva det var. måtte styre noe med tastatur, så no er jeg ivertfall airborne, men mangler alt det andre, stille inn alle knapper slik at det blir bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå