Gå til innhold

Sygate Personal Firewall - slutt med det?

Fruktkake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har nettop startet å bruke Sygate Personal firewall. Jeg har kiket rundt på forskjellige nedlastingssider (ikke pirat), og alle har tydeligvis samme veriosjon. Men jeg finner ikke den ofisielle siden for det. Når jeg trykker på 'Upgrade To Sygate Personal Firewall Pro' får jeg en 404 melding hos Symantec.

19146.jpeg

Her vises det at kopirettighetene var tatt sist i 2004. Ikke at jeg vet mye om kopirettigheter, men betyr dette at de la programmet på is i 2004?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Programmet utvikles ikke lenger, dessverre. Det er min favorittbrannmur, så det er litt surt, men intet varer evig innen programvare.

Symantec kjøpte opp Sygate og tok livet av den. :(

Skrevet

Har ikke Symantec tatt i bruk Sygate sin brannmur på sin egen brannmur? Eller kjøpte de Sygate bare for å legge ned den brannmuren.

Denne posten hører vel hjemme under Sikkerhet.

Skrevet
Har ikke Symantec tatt i bruk Sygate sin brannmur på sin egen brannmur? Eller kjøpte de Sygate bare for å legge ned den brannmuren.

Denne posten hører vel hjemme under Sikkerhet.

7265758[/snapback]

Symantec kjøpte sygate pga sine bedriftsløsninger innenfor sikkerhet, ikke pga brannmurløsningen til sygate. Programmet er ikke nedlagt men blir bare ikke oppdatert. De vil heller at folk skal kjøpe norton firewall.

Posten tilhører ikke under sikkerhet da det er snakk om alternativer til sygate sin brannmur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...