Fruktkake Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Hei. Jeg har nettop startet å bruke Sygate Personal firewall. Jeg har kiket rundt på forskjellige nedlastingssider (ikke pirat), og alle har tydeligvis samme veriosjon. Men jeg finner ikke den ofisielle siden for det. Når jeg trykker på 'Upgrade To Sygate Personal Firewall Pro' får jeg en 404 melding hos Symantec. Her vises det at kopirettighetene var tatt sist i 2004. Ikke at jeg vet mye om kopirettigheter, men betyr dette at de la programmet på is i 2004?
riktig Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Programmet utvikles ikke lenger, dessverre. Det er min favorittbrannmur, så det er litt surt, men intet varer evig innen programvare. Symantec kjøpte opp Sygate og tok livet av den.
Blåbær Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ja stemmer, har brukt de mange år. Sliter ennå å finne en brannmur som kan erstatte den så bruker den fortsatt :/
Fruktkake Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Hmm, da bytter jeg til ZoneAlarm. Selvom Sygate fungerte perfekt, ser jeg på programvare som ikke er oppdatert på et par år som en sikkerhetsrisiko.
DJViking Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Har ikke Symantec tatt i bruk Sygate sin brannmur på sin egen brannmur? Eller kjøpte de Sygate bare for å legge ned den brannmuren. Denne posten hører vel hjemme under Sikkerhet.
Blåbær Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Har ikke Symantec tatt i bruk Sygate sin brannmur på sin egen brannmur? Eller kjøpte de Sygate bare for å legge ned den brannmuren. Denne posten hører vel hjemme under Sikkerhet. 7265758[/snapback] Symantec kjøpte sygate pga sine bedriftsløsninger innenfor sikkerhet, ikke pga brannmurløsningen til sygate. Programmet er ikke nedlagt men blir bare ikke oppdatert. De vil heller at folk skal kjøpe norton firewall. Posten tilhører ikke under sikkerhet da det er snakk om alternativer til sygate sin brannmur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå