St1gar Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Hallo og sånt. Nuvel. Jeg har et perverst ønske om å bruke dette som kalles "Media-Edition". Og i den forbindelse har jeg et spørsmål: Kan jeg bruke Media-Edition som om det var "vanlig" XP? Hva er forskjellen mellom Windows XP og Windows Media-Edition? Kan jeg spille, browse og så videre på samme måte på Media-Ed som jeg gjorde på XP? Kan jeg fortsatt bruke XPs gamle funksjoner på Media-Ed, eller vil dette være umulig? På forhånd takk!
ShyFx Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hei! windows Xp Media Center Edition er stortsett som vanlig xp, selve media centeret er et tillegg som har extra muliimedia komponenter og sånt. Kan bruke det som vanlig ja, eneste som er at den er muligens litt kresen på hardware oppsettet/drivere. Men har ikke merket noe problemer med oppsettet mitt. Krever tv/videokort i maskinen for og få selve media centeret innstalert.
DesertGlow Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Nei, du trenger ikke TV-kort for å få Media Center-programvaren til å fungere, men du trenger TV-kort for å få TV-delen av Media Center-programvaren til å fungere. Du kan fortsatt sitte i go'stolen med fjernkontroll å styre både film og musikk uten tv-kort
Icenor Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jeg kjøpte et Pinnacle PCTV 50i kort med fjernkontroll. Vil det fungere med Windows MCE?
toretors Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Se etter MCE-ready på emballasjen. Selv anbefaler jeg bare å kjøre MediaPortal, da Microsoft sin programvare bare er en eneste stor skuffelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå