Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Funker det med HTG?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er sant at jenter går for de de ikke kan få?

Tror det ligger noe i hvis man er/spiller HTG. Ihvertfall i mitt tilfelle. Var ei jente jeg ikke likte, som jeg helst ikke ville prate med. Hun var jo skamheit, men huff for en personlighet. Plutselig en dag finner jeg ut at hun er skikkelig keen på meg. Jeg er IKKE kjekkeste duden i gata.

 

Så det jeg lurer på er om hun ville ha likt/gått på meg hvis jeg f.eks hadde vært mer vennlig/pratsom med henne?

 

Sitter i en situasjon hvor jeg lurer på om det virkelig kan lønne seg å spille litt HTG :S

Kan se for meg at hun er interessert, men hvis jeg blir for lett for henne å få, så kommer jeg aldri til å få henne.

 

Tror hun må finne interessen i meg "først" :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du spiller HTG så kan det virke som om du ikke er desperat, og det tror jeg er positivt i dama sine øyne. Samtidig som om du gir et signal om at du kan få andre damer, så da tror hun seff at du har hatt endel damer, hvilket betyr at du har erfaring. Det er vel også attraktivt, vil jeg tro.

 

EDIT: Ja og så har du dem som liker jakten :!:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Hvis du spiller HTG så kan det virke som om du ikke er desperat, og det tror jeg er positivt i dama sine øyne. Samtidig som om du gir et signal om at du kan få andre damer, så da tror hun seff at du har hatt endel damer, hvilket betyr at du har erfaring. Det er vel også attraktivt, vil jeg tro.

7260140[/snapback]

Ja, men tror du at jeg skal være litt avvisende mot henne også? Akkurat det kan være litt vanskelig. Hvis jeg er helt avvisende skjønner hun at jeg ikke vil ha noe med hun å gjøre. Men det var jo det som skjedde med hu andre. Hu var jo pen (hu jeg ikke likte) så derfor hendte det jo jeg så på henne. Kanskje det som fikk henne til å fatte interesse for meg?

 

Huff, nå sa jeg litt imot meg selv. Men altså: Avvisende når det kom til prating og kontakt. Men noen blikk hjelper kanskje?

 

Hmm, tror jeg skal fortsette litt øyekontakt med hu nye jeg liker.

 

ZlaleX: Ja, noe sånt jeg tenker :)

Endret av Helpsomer
Lenke til kommentar

Du må bruke et kroppsspråk som er tydelig. Gjør som Zlalex over sa, ikke spill for mye HTG, det kan virke litt småarrogant eller frekt eller sleipt. Den beste sjarmen skaper du ved å prate til henne sånn at hun liker ditt selskap, vil jeg tro. Nytter ikke hvor stor penis man har eller hvor pen du er hvis du ikke kan prate.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Skal man se...

 

Jeg lurer på om det er sant at jenter går for de de ikke kan få?

Tror det ligger noe i hvis man er/spiller HTG.

 

Oh yes. De fineste er ofte de som denne taktikken fungerer best på, da de gjerne er vant til at menn faller pladask for dem pga utseende og de ikke behøver å gjøre en sheit for å få dem.

Er du en som glatt overser dem og ikke umiddelbart gir dem aksept for utseendet deres så bryter du med det vanlige mønsteret og gir plutselig dem noe å bevise. Jeg har selv opplevd virkelig flotte damer som har gjort alt fra å henge etter meg en hel kveld på byen til å ta solid tak i hendene mine og legge dem på diverse... strategiske plasser for å få oppmerksomheten min som følge av denne taktikken.

 

Så det jeg lurer på er om hun ville ha likt/gått på meg hvis jeg f.eks hadde vært mer vennlig/pratsom med henne?

 

Ja, hvis du klarer å formidle ideen om at du er selvsikker, har høyere sosial status, ikke trenger henne og har 47 andre damer på venteliste hvis hun ikke oppfører seg så fungerer nær sagt hva som helst. En av mange nøkler er selvtillit, samt at du viser at du har kontroll, vet hvordan flørting fungerer og ikke trenger henne desperat. Kort sagt, har du orden på innsiden så går det mye lettere.

 

Sitter i en situasjon hvor jeg lurer på om det virkelig kan lønne seg å spille litt HTG :S

Kan se for meg at hun er interessert, men hvis jeg blir for lett for henne å få, så kommer jeg aldri til å få henne.

 

Det lønner seg bestandig å spille -litt- vanskelig. Vis at du har ett eget liv og ikke trenger henne for å bli "hel" så er du langt på vei. Feilen mange gjør er at de kaster seg foran dama som ei dørmatte og gir opp alt de har av selvrespekt og -verdi for å få det de tror er Dama med stor D.

Som en meget klok mann sa på et annet forum; jo mer du prøver å bli "likt", jo større er sjansen for at du gjør alle de gale tingene. Eller en vinkling fra den siste eksen; "Du er snill utenpå og ramp inni, og det er det jeg liker ved deg." Damer elsker tydeligvis at du setter en pris på deg og ditt, samt at du kan få dem til å føle noe. Helst positive følelser da, så ingen misforstår meg her... :p

 

Tror hun må finne interessen i meg "først" :S

 

Yep, men du må skape den første gnisten ved å fôre henne med de riktige signalene. En tommelfingerregel jeg har er at jeg aldri hinter om at jeg liker henne først. Hun må komme til meg først, så kan vi så smått begynne å snakke gjensidig interesse. Jeg har jo sett ganske mange innlegg om jenter som er i ferd med å gjøre seg selv fullstendig sprø fordi de må jakte på mannen, så det fungerer tydeligvis. Det mange også ser ut til å bomme på er at de ikke vet når de skal gi seg og vise litt interesse tilbake, så timing er også en faktor her.

 

Uansett, happy huntin' ;)

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

Ja, det er de.

Erfaring er stort sett det eneste som hjelper der, så du må prøve og feile litt for å få "feelingen" for når du kan fortsette og når du må justere.

 

Dog, tenk på innsiden først så glir det ytre mye lettere med en gang. F eks hvis du tenker at du er en håpløs dust som ikke kommer noen vei så vil dette skinne gjennom utad i form av usikkert kroppsspråk, og dette kan de vanligvis spotte på 100 meters avstand. Eventuell tiltrekning som var der i begynnelsen vil da som regel dø på flekken.

 

Hvis du derimot har et bilde av deg selv som en selvsikker mann som tar det hele med knusende ro og ikke kunne bry seg mindre om utfallet så kommer dette også til å vises utad, og en slik mann flokker damene seg rundt.

Som jeg skrev til en annen en gang jeg var i det filosofiske hjørnet; forandre tanken og virkeligheten vil følge etter. Dette stemmer ganske bra...

Lenke til kommentar

Det er en viktig forskjell på HTG og uinteressert. Som noen sier, ikke vis at du _må_ ha henne i starten. Da er du "needy", og mest slitsom. Noe som pleier å funke er å gi tvetydige komplimenter. Sleng inn "du er så søt" eller "du som ser _så_ bra ut?!" når det passer, slik at det like gjerne kunne kommet fra en venninne om du skjønner. Prøv å få til å komplimentere henne og fortelle hva du synes om henne, uten at det oppfattes som flørt, rett og slett. Den åpenlyse flørten kan komme etterhvert.

Lenke til kommentar
Notis:

Å virke hard to get med bare å se på henne kan oppfattest som om du ikke tør og snakke med henne. Pass deg for den ;)

7286167[/snapback]

Ja, virker som jeg kanskje har gått i den fella. Idag så hun nesten ikke på meg i det hele tatt. Trur jeg må starte praten her, for hun er ikke av typen som starter en samtale. Sitter bare å venter på at hu skal gjøre no med håret elns, så jeg kan kommentere på en ikke flørtete måte

Lenke til kommentar

Bare vær chill. Hmm, er ikke helt lett og forklare. Viss du spiller hard to get og samtidig kommer med sukkersøte kompliment så blir det jo kræsj.

Du må selge deg selv som god fisk, få hun til å skjønne at du kan få mange andre damer om hun ødelegger for seg selv ;).

Men samtidig så må du jo samtidig prøve og komme i kontakt med henne på et vis. :hmm:

Er ikke lett de greiene der. En kan ikke komme med en direkte oppskrift. Du må vel enkelt å greitt prøve deg litt frem. Prøv forskjellige jenter og finn ut hva som funker for din personlighet og være måte.

 

Edit: Hvor gammel er du egentlig? Og hva sternetegn er du født i? Vet det siste høres litt spesi ut, men eg har litt peiling, og tror faktisk på det greiene. Men det er annen historie. ;)

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Spådameshit var det eg også sa. Men etter hvert ble eg overbevist om at det lå noe i det, uansett hvor rart det høres ut.

Tyr? Jasså gitt, da er du nok en rolig type,som vet hva du vil og ikke gir opp så lett, sta som esel er jo typisk for stjernetegnet ditt. Men eg skal ikke gå så mye inn på det. I og med at må vite litt mer om forskjellige ting før eg kan uttale meg noe særlig.

 

Edit: Studer det Raven skrev, han hadde en ganske bra oppfatning om hvordan det fungerer.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...