Gå til innhold

Test: Gmail på mobilen


Anbefalte innlegg

Noen andre som har hatt problemer med å bruke gmail på mobilen i det siste?

 

Får ikke kontakt via java programmer eller via wap lengre... Har forsøkt m.gmail.com og bare gmail.com men finner ikke siden. Har fungert fint før og alle andre sider fungerer via wap. Bruker også Opera Mini daglig uten problemer.

 

Har 6280, men har testa på fruen sin 6233 med samme resultat. Har Netcom som operatør.

8366061[/snapback]

 

Godt det er flere av oss. Jeg har en SE W810i og Chess-abonnement, og har også hatt problemer med Gmail både via innebygget wap og med Gmail-javaprogrammet. Men derimot fungerer det fint om jeg går til m.gmail.com (altså wap-siden) med Opera Mini.

8372815[/snapback]

 

Det løsnet seg i går. Plutselig fungerte alt igjen. Får håpe det varer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem med Gmail på K800i. Første gang jeg laster det ned fra gmail.com/app og starter programmet, fungerer det helt fint. Selv om jeg har norske innstillinger på kontoen, fungerer det fortsatt.

 

Men etter at jeg har åpnet og lukket programmet et par ganger, får jeg opp feilmeldingen: "java.lang.StringIndexOutOfBoundsExeption:Cause unknown"

 

Det skjer hver eneste gang den prøver å laste e-posten. Jeg har prøvd å starte mobilen på nytt, skifte kontospråk til engelsk US, osv. Ingenting fungerer.

 

Men hvis jeg sletter programmet og laster det ned på nytt, så virker det i starten, før den begynner å klikke igjen.

 

Noen som kan hjelpe meg? :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...