Gå til innhold

2 venner reroller for å samarbeide, hva velger vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tittel sier det meste. Vi er to kamerater som skal rerolle i kveld, vi har spilt en del før men skal nå starte en character hver som vi skal begynne levlingen med.

Når vi kommer litt opp i lvl har vi lyst til å kunne gjøre en del quest sammen uten for mye hjelp og vi har også planer om en del ganking når vi kommer oppover i lvl.

Hva bør vi velge, det samme eller 2 forskjellige classes. Hva går lettest, og hva samarbeider best?

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[insert random class] + [insert random class] er nok den komboen dere er ute etter.

Klarer ikke å se hvorfor dere ikke skulle klare å finne ut dette selv, da dere har spillt tidligere... finnes også plenty med lignende tråder.

Skrevet

Så og si alle quester kan soloes, så det er ikke nødvendigvis sånn at en må være damagedealer og en må være healer. Alle klasser fungerer godt i samarbeid med andre, selv om damagedealer + hybrid-healer tilbyr litt mer sikkerhet. Warrior + enhancement-shaman, for eksempel.

Skrevet (endret)

Ville tatt mage og prest

finn en annen klasse som får honored hos AD på en kort kveld.'

Blir jo friendly på 10 min

Her dreper vi 40 lvl 53 på 10 sek.

Endret av War
Skrevet

Mage + Priest

Warlock + Priest

Warrior + Priest

Det spørs litt på hva slags mål dere har med spillet, og hva dere synes er artig, men prest er alltid phun.

Skrevet
Mage + Druid! imba combo

7265571[/snapback]

Hmm denne var ny for meg...Har tenkt at Druidheals ikke er raske nok for å holde oppe en AoE mage i mange siuasjoner, men det er kanskje andre fordeler med kombinasjonen?

Skrevet
Mage + Druid! imba combo

7265571[/snapback]

Hmm denne var ny for meg...Har tenkt at Druidheals ikke er raske nok for å holde oppe en AoE mage i mange siuasjoner, men det er kanskje andre fordeler med kombinasjonen?

7266011[/snapback]

Synes egetnlig skjoldet til presten er bedre. Slipper å bli avbrutt, å bruke mana shield.

Skrevet
Mage + Druid! imba combo

7265571[/snapback]

7266011[/snapback]

Synes egetnlig skjoldet til presten er bedre. Slipper å bli avbrutt, å bruke mana shield.

7266853[/snapback]

Det jeg tenkte på egentlig, pluss at Priest har raske heals om det trengs...

Skrevet

Ville sagt Priest + melee klasse.

Ville helst at Priest + Warrior

Deretter Priest + Rogue

Grunnen er at dette er gode klasser til å ganke med, og med en healer og en dps, vil det aldri bli noe nedetid på grinding i det hele tatt, og bare ta mobs etter mobs etter mobs. Veldig effektivt...

Skrevet
Ganking? 2x Rogue.. Gjøre quest og farme Mage + priest

7271523[/snapback]

Det var faktisk dobbel rogue det endte på også, takk for all hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...