Varmo Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Hei, tittel sier det meste. Vi er to kamerater som skal rerolle i kveld, vi har spilt en del før men skal nå starte en character hver som vi skal begynne levlingen med. Når vi kommer litt opp i lvl har vi lyst til å kunne gjøre en del quest sammen uten for mye hjelp og vi har også planer om en del ganking når vi kommer oppover i lvl. Hva bør vi velge, det samme eller 2 forskjellige classes. Hva går lettest, og hva samarbeider best? Takker for alle svar!
Snorre123 Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 [insert random class] + [insert random class] er nok den komboen dere er ute etter. Klarer ikke å se hvorfor dere ikke skulle klare å finne ut dette selv, da dere har spillt tidligere... finnes også plenty med lignende tråder.
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Så og si alle quester kan soloes, så det er ikke nødvendigvis sånn at en må være damagedealer og en må være healer. Alle klasser fungerer godt i samarbeid med andre, selv om damagedealer + hybrid-healer tilbyr litt mer sikkerhet. Warrior + enhancement-shaman, for eksempel.
Azagrath Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Warrior + Priest ...så vil dere aldri ha problemer med å få full instance gruppe
Tbau5 Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 shadow priest og warlock, tro meg dere kommer til å bli mer en bare venner
genetex Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Ja shadowpriest + warlock siden dere skal ganke. Skulle ønske jeg hadde en av delene,men har bare en feit warrior som dør 24/7
War Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 (endret) Ville tatt mage og prest finn en annen klasse som får honored hos AD på en kort kveld.' Blir jo friendly på 10 min Her dreper vi 40 lvl 53 på 10 sek. Endret 11. november 2006 av War
Vidar Busk Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ville gått for Rogue og Druid kanskje Eller Priest og Warrior/mage de to er flotte kombinasjoner
Zeorsd Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Enig med flere her, Mage Priest Warrior Shaman Rogue druid Warlock Priest Warrior Priest
Zethyr Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Mage + Priest Warlock + Priest Warrior + Priest Det spørs litt på hva slags mål dere har med spillet, og hva dere synes er artig, men prest er alltid phun.
Zeorsd Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Mage + Druid! imba combo 7265571[/snapback] Hmm denne var ny for meg...Har tenkt at Druidheals ikke er raske nok for å holde oppe en AoE mage i mange siuasjoner, men det er kanskje andre fordeler med kombinasjonen?
Islanbadsj Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Mage + Druid! imba combo 7265571[/snapback] Hmm denne var ny for meg...Har tenkt at Druidheals ikke er raske nok for å holde oppe en AoE mage i mange siuasjoner, men det er kanskje andre fordeler med kombinasjonen? 7266011[/snapback] Synes egetnlig skjoldet til presten er bedre. Slipper å bli avbrutt, å bruke mana shield.
Zeorsd Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Mage + Druid! imba combo 7265571[/snapback] Hmm denne var ny for meg...Har tenkt at Druidheals ikke er raske nok for å holde oppe en AoE mage i mange siuasjoner, men det er kanskje andre fordeler med kombinasjonen? 7266011[/snapback] Synes egetnlig skjoldet til presten er bedre. Slipper å bli avbrutt, å bruke mana shield. 7266853[/snapback] Det jeg tenkte på egentlig, pluss at Priest har raske heals om det trengs...
ChrisAnton Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Ville sagt Priest + melee klasse. Ville helst at Priest + Warrior Deretter Priest + Rogue Grunnen er at dette er gode klasser til å ganke med, og med en healer og en dps, vil det aldri bli noe nedetid på grinding i det hele tatt, og bare ta mobs etter mobs etter mobs. Veldig effektivt...
jacoP Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Ganking? 2x Rogue.. Gjøre quest og farme Mage + priest
Varmo Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Ganking? 2x Rogue.. Gjøre quest og farme Mage + priest 7271523[/snapback] Det var faktisk dobbel rogue det endte på også, takk for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå