H.M.Kongen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ja,som topic forsøker og si så lurer jeg på om det er like viktig og lade batteriet mange timer første gangen det blir ladet?eller er det sånn at når det er fullt så er det fullt..får ny telefon enten imorra eller lørdag så derfor lurer jeg.
H.M.Kongen Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Det er en se k800i det gjelder så hvis noen har noen synspunkter på om jeg burde lade den i 1 døgn eller om det holder bare og lade til batteriet er fullt så hadde det vært flott.
H.M.Kongen Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Ok.før var det sånn at gjerne skulle lade i 15-16 timer eller no slikt men de har vel kommet lenger i batteriverden nå kanskje..
Chivas Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Batteriet blir typisk bedre hvis du lader det helt fullt fra bånn, de 3-4 første gangene...
Eulogy Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Søk på forumet neste gang. Dette har blitt tatt opp tusen ganger før. Nesten like greit å ha en sticky om dette.
sedsberg Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Batteriet blir typisk bedre hvis du lader det helt fullt fra bånn, de 3-4 første gangene... 7255570[/snapback] Viktig at man presiserer at dette IKKE gjelder Li-Ion-batterier. De skal aldri lades heltut. Dog har de fleste ting som går på Li-Ion-batterier en beskyttelse som slår av utstyret og batteriet nærmer seg tomt. Ellers vet jeg ikke hva slags batteri som er i k800i, og det er bare å lade det til det er fullt. Når det er fullt så stopper ladinga alikevel.
TheScirocco Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Snakker om.... Det kan ikke være mer en to dager siden dette ble tatt opp sist. K800 og de aller fleste telefoner på markedet i dag benytter en eller annen form for Lithium batteriteknologi. Du lader til det er fullt, ferdig med den saken! Det har ikke noe for seg å la den stå i timesvis. Litiumbatterier tar ikke imot lading mer når de er fulle. Det tar riktig nok 3-5 ladinger før kapasiteten er på topp. Men hvor lenge du lader har ingen ting å si for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå