pal.carlsen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hei. Sorry å plage dere med nybegynner spørsmål. Er en stund siden jeg spillte rpg nå, sist gang må være baldurs gate2 tror jeg. I allefall som jeg gadd å spille ferdig Uansett. Jeg sliter litt med selve levlingen. Dvs er nå level 4, men har enda ikke klart å få brukt opp noen av de tilgjengelige poengene på noe. Har bla slått ut en banditt gjeng i en hule, levert tilbake noe lampeolje til en fyr som ble frastjålet det ol, men hvor kan jeg egentlig få benyttet poengene. Ikke klarer jeg å skjønne hvor den dømrade skogen som "the rebell leader" skal befinne seg i er hen heller. har valset litt rundt Fint med litt start hjelp for jeg føler meg litt "lost"
Eyefitness Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Learningpoints får du brukt ved å få hjelp av en læremester. Feks. kan du lære å skinne ulver av en jeger. Du må kanskje gjøre ham en tjeneste eller betale litt for det.
pellemann Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Skogen med rebel leader ligger ikke langt fra de orkene som sitter rundt ett bål. Men den ene i Ardea følger deg dit når du gjort ett eller annet, husker ikke helt hva. Ganske tidlig i spillet. I rebel kamp lærer du strength o.l.
Bytex Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 (endret) Det fungerer mye på samme måte som i det virkelige liv. Du må dra til en læremester innen grenen du vil trene i for å bruke skillpoints du tjener. Akkurat som i virkeligheten, du trykker jo ikke på pluss/minus knapper inni hodet ditt og bare lærer en helt ny ting, du må jo faktisk lære det av noen. Endret 9. november 2006 av Bitex
KayAU Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 I tillegg til læremestrane, kan du bruke LP ved eit alter, dersom det er magi du vil satse på. Du kan til dømes finne eit alter til Innos i Ardea. Kay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå