Gå til innhold

need for speed carbon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ah. jeg har det problemet av og til, dvs at spillet cræsjer for meg. gjerne et par ganger på rad og så funker det i noen timer

 

prøv å legg inn nye skjermkort drivere

 

jeg fikk ikke starta spillet første gangen, så testa jeg nye drivere (som var fucka) men da jeg la inn de gamle igjen så funka det.

 

dersom du overklokker så kan kanskje det være et problem også

 

btw, med system så mener jeg hele maskina, hovedkort, ram, skjermkort osv.

Lenke til kommentar

prøv å legg inn nye skjermkort drivere

 

jeg fikk ikke starta spillet første gangen, så testa jeg nye drivere (som var fucka) men da jeg la inn de gamle igjen så funka det.

 

btw, med system så mener jeg hele maskina, hovedkort, ram, skjermkort osv.

7253738[/snapback]

 

kan jeg finne nye drivere på internet?

 

hvor kan jeg finne ut hvilket system jeg har? :blush:

husker ikke alt helt

Lenke til kommentar
hørest ut som ett problem med grafikkdriverne, har du oppdatert dem?

7253721[/snapback]

 

når jeg prøver å oppdater dem, kommer dette opp:

 

the wizard could not find a better match for your software you currently have installed!

7253769[/snapback]

bruker du ati eller nvidia kort? når oppdaterte du driverne sist? du vet at du må avinstalere de manueltt, reboote, legge inn de nye og så reboote igjen?

 

de mer avanserte brukerne her bruker også drivercleaner for å virkelig fjerne alt av gamle drivere...ikke at det er noe du må gjøre

Lenke til kommentar

nei jeg begynner å forstå dette. ati og nvidia er skjermkort produsenter.

 

skal vi se...trykk start -> kjør

 

skriv inn dxdiag og trykk enter. (svar ja dersom du får opp et spørsmål) da får du opp et slikt vindu som vist under.

 

klikk på skjerm (ene ramma jeg har markert) og skriv så hva som står i de to andre rammene.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...