Gå til innhold

Kaizers Orchestra Live Høst06


Knast

Anbefalte innlegg

Noen fler her som skal på Kaizers konsert i løpet av høsten?

Hvilke forventninger har du til:

-Sceneopptreden

-Playlist

-Stemning

Og hvor skal du?

 

Jeg skal på Kaizers Orchestra konsert i morgen 10/11 på Sentrum Scene i Oslo.

Forventer et fantastisk live-show. Bryr meg ikke mye om playlist, men takker gjerne for klassikere som "Di Grind", "Kontroll på kontinentet" og "Ompa til du dør",

+ masse fra "Mann mot mann" og "Maestro"..

Kommer nok til å bli god fredagsstemning :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på kaizers i Sogndal på tirsdag.

-Sceneopptreden = Herlig!

-Playlist = Spelte eit par nye sangar, sjekk www.kaizers.no for tittler. Savna Dekk bord og Mr.Kaizers hans constaze og meg. Ellers stor fornøgd.

-Stemning = Heilt utrulig bra! Masse folk, bra liv, alle hoppa og sang med.

I sogndal auksjonerte dei og vekk eit bilde som vart teikna av ein av bandmedlemmane under konserten. Her gjekk det for 2600kr. Veit ikkje om det blir sånn i Oslo og men tipper det. Dette er då eit samlerobjekt, og vil ikkje bli mange av desse. Var mot slutten av konserten.

Lenke til kommentar
:( Hadde det vært fler åpne konserter skulle jeg gitt lommeboka for å komme på en, men drar ikke til bergen for å se u-18 konsert-... det får jeg ikke lov til, garantert

7257765[/snapback]

skjønner.. har vært i samme situasjon flere ganger før, men nå får jeg endelig se kaizers..

du får holde deg oppdatert på vg-liste-show (det hender kaizers kommer med), og matiné-konserter.. Bare 6 timer til de åpner dørene nå :D

Lenke til kommentar
Noen fler her som skal på Kaizers konsert i løpet av høsten?

Hvilke forventninger har du til:

-Sceneopptreden

-Playlist

-Stemning

Og hvor skal du?

 

Jeg skal på Kaizers Orchestra konsert i morgen 10/11 på Sentrum Scene i Oslo.

Forventer et fantastisk live-show. Bryr meg ikke mye om playlist, men takker gjerne for klassikere som "Di Grind", "Kontroll på kontinentet" og "Ompa til du dør",

+ masse fra "Mann mot mann" og "Maestro"..

Kommer nok til å bli god fredagsstemning :p

7252450[/snapback]

Var i Brattvågen og hørte på på onsdag. Kan ikke si noe annet enn at de var som vanlig veldig bra. :yes: Lyden var litt dårlig, men det er jo ikke deres feil.

 

De var da som vanlig utrolig energiske og karismatiske og fikk alle i riktig stemning. De spilte mange av favorittsangene mine, og tre nye (en som utmerket seg het "9 millimeter"). "Ompa Til Du Dør", "Kontroll på Kontinentet", "Blitzregn Baby", "Evig Pint", "KGB", "Maestro", "Dieter Mayers inst." m.m. stod jo på lista, i tillegg hadde vi da "Min Kvite Russer" som vi fikk synge litt solo på, og jeg sang jo for fulle lunger, selvfølgelig.

 

De fikk også solgt et maleri til en diehard Kaizers-fan til 4000kr, etter en stressende budrunde.

 

Janove.jpg

He_made_him_look_good_in_black.jpg

Kaizers02.jpg

 

I tillegg stod jo Geoff Berner for oppvarmingen, og de som har vært på konsert vet jo hvordan han er. Sær, skal vi kalle det? Det er uansett det merkeligste jeg har hørt siden urtiden, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Konserten i Oslo var konge! :D

Kaizers var supre, stemningen var super, lyden var super, playlisten var super. Klarer ikke gjengi den, men husker noe;

-Russian Dance

-Kgb

-Ompa til du dør

-Kontroll på kontinentet

-Maestro

-Hevnervals

-Død manns tango (!)

-Tokyo Ice til min Clementine (! :D )

-Blitzregn baby

-Bøn fra helvete

+en del til som jeg ikke kommer på nå..

 

maleriet gikk for 8000, mens en annen fyr hysterisk prøvde å by 10000..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...