Gå til innhold

Windows Vista RTM sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som opptar meg er å få programmer som går tilfredstillende under Vista. Tenker da på feks ZoneAlarm. Hadde under beta utgaven også problemer med punkbuster som nektet meg nettspilling. Håper dette retter seg i denne utgaven.. Er det noen liste noen plasser over programmer som er kompatibel (eller ikke ) med Vista?

Endret av butare
Lenke til kommentar

Jeg kjører Vista Final ultimate her nå, alle de programmene jeg kjørte under XP Pro fungerer utmerket med Vista. Har ikke oppdaget noen form for problemer enda. Men har faktisk ikke kjørt det mere en 6 timer ca.

 

Alt fungerer kjempe bra for meg i allefall. Husker det var endel problemer for meg når jeg brukte RC2 saken, men denne final fungerer virkelig overaskende bra.

Lenke til kommentar
Det som opptar meg er å få programmer som går tilfredstillende under Vista. Tenker da på feks ZoneAlarm. Hadde under beta utgaven også problemer med punkbuster som nektet meg nettspilling. Håper dette retter seg i denne utgaven.. Er det noen liste noen plasser over programmer som er kompatibel (eller ikke )  med Vista?

7261969[/snapback]

 

Du kan få en link av meg: Vista WikI

 

Have fun! Denne er til stor hjelp for meg. Jeg har en link til hvor man finner mer bruker hjelp og forklaringer til nye funksjoner. Er jo en stor del av dette og hvordan administrator har tilgang til maskinen er jo også forrandret veldig på.

 

Kjører nå Vista RC2, stabilt med en OC maskin :) (mangler litt minne, 1GB holder ikke..)

Endret av andylove
Lenke til kommentar

Og da er de første versjonene av Vista og finne på fildeling, med activation crack (mer en workaround da man benytter Beta/RC nøkler som forhåpentlig vil bli låst av MS så snart beta/RC går ut på dato en gang neste sommer)

 

Kommer ikke akkurat som en bombe, men er unektelig litt morro at Microsoft får denne slengt i fjeset såpass tidlig, selv om dette forhåpentlighvis blir en kortlevd metode.

 

Finner ikke link til artikelen igjen i farta, men det vil mest sannsynlighvis bli skrevet om det på de fleste IT sider i den kommende uken.

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar

Er vel ikke lov å prate om warez osv her på forumet? men uansett, jeg har lurt på en ting. Boot saken i vista, der den loader. Hvorfor har de fjernet logoen sin der? I XP stod det jo windows Xp osv, men her er det jo bare svart med loading baren i bunn.

 

Noen som kan svare meg på det?

Lenke til kommentar
på RTM så er det fortsatt svart med loading i bunnen ja. Derfor jeg lurer på om det er en bug? Eller skal det faktisk være sånn?

7285612[/snapback]

 

Det skal faktisk være sånn. Microsoft sier de sparer 6 sekunder på å fjerne grafikken i booten. De har også bedt maskinvareleverandører kutte ned på grafikk reklamen i oppstarten av maskinen...

Lenke til kommentar
på RTM så er det fortsatt svart med loading i bunnen ja. Derfor jeg lurer på om det er en bug? Eller skal det faktisk være sånn?

7285612[/snapback]

 

Det skal faktisk være sånn. Microsoft sier de sparer 6 sekunder på å fjerne grafikken i booten. De har også bedt maskinvareleverandører kutte ned på grafikk reklamen i oppstarten av maskinen...

7294393[/snapback]

 

Såpass ja, gjør jo ingenting om den er vekk. Syns bare det virket litt rart. Men da er jo den saken i boks :)

Lenke til kommentar
For oss NTNU-IDI-studenter koster det ingen ting.  :thumbup:

7254913[/snapback]

 

Spørsmålet blir bare når vi får det. ;)

7255130[/snapback]

 

Fra Rob Burkes weblog:

I've been told that Vista business version is scheduled to be available over MSDNAA as of Friday. Enjoy!

 

:thumbup:

7300082[/snapback]

Hmm.. ikke så veldig mye Vista på MSDNAA enda såvidt jeg kan se. Og det er opp til skolen å bestemme hva som skal være tilgjengelig for studentene.

Endret av NoWiSee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...