hcoa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg har lagt inn word xp på min stasjonære pc. Men denne er sjeldent i bruk nå, og jeg vurderer om jeg kan benytte samme installasjons-cd til å legge inn word på min bærbare. Kan det skje noe galt med min bærbare da?
p@ge Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Tillater MPA at kunder installerer produkter på en bærbar datamaskin og på en skrivebordsmaskin? Kunder kan bruke vilkårene i produktets sluttbrukeravtale til å finne ut om dette er tillatt. Noen ganger tillater Microsofts sluttbrukeravtale at kunder som er hovedbrukere av Microsoft-programmer, for eksempel Office og Word, kan installere én tilleggskopi på sin bærbare datamaskin for eksklusiv bruk. Dette gjelder ikke for produktlisenser som følger med når du kjøper en datamaskin. Disse OEM-lisensene er enkeltlisenser som ikke kan overføres til en annen datamaskin. Windows XP kan bare installeres på én datamaskin. Det kreves en ny lisens hvis du installerer og aktiverer produktet på en annen datamaskin. :thumbup:ingenting kan skje med din bærbare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå