Gå til innhold

Kraftmonster for G80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå synes jeg de begynner å ta litt vel mye høyde for ikke-samtidig maksimal bruk av alle linjene når de skryter av strømstyrken på hver linje.

7249527[/snapback]

 

He he!

Ja - minner mig om Q-tek PSU'er, der feilaktigt ble stemplet som dårlige, fordi noobs'ne ikke greite å lese/forstå specs eller gennemskue diverse salgstriks.

 

Dagens nye PC-byggere leser ikke specs på den hardware de kjøper - dei leser hellere anbefalinger fra "gårsdagens noobs" - og resultatet herav kan ses tydeligt i "Hjelp - maskinen funker ikke" forum kategorien. :hmm:

 

Kimmer

7249906[/snapback]

 

Q-tec PSU'er har ikke blitt feilaktig stemplet som dårlige, de var faktisk sinnsykt upålitelige. Har bygd endel maskiner med q-tec psu'er for en stund tilbake, og tror jeg har byttet alle minst 1 gang. Kanskje merket har bedret seg nå, men i den perioden var de i alle fall utrolig dårlige, så jeg holder meg fortsatt unna.

Lenke til kommentar
Dette er jo bare tull. Hvem i huleste trenger så mange watt? 8800 er ikke betydelig mer effekthungrig enn sine forgjengere. Dette er bare bs.

7253807[/snapback]

 

Neida, greit med litt effekt, som noen nevner så kan du jo ha flere enn 2 stk slike kort i SLI... Overkill for den "normale" bruker ja sikkert, men... :-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...