Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama kommer ikke når vi har sex


Gjest Gjest_Johnny_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, tro meg.Det er ganske nyt bart ja ;)

7286695[/snapback]

hva er nytbart?

7286861[/snapback]

 

Umh, er ikke det et norsk ord da? Eller er det noe som lurt seg inn i hodet mitt gjennom dialekt?

 

Nytbart= Er veldig lett å nyte :thumbup:

7286896[/snapback]

jepp. jeg lurte på hva du mente som var nytbart

 

Edit: sry Off topic jeg mener fortsatt at det første du bør finne ut er om hun greier å komme når hun er alene

 

før du vet svaret på dette er det liten vits å diskutere fram og tilbake.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Her kommer svar fra en jente som har slitt med det samme.

 

Jeg kom aaaaldri når jeg hadde sex med min første kjæreste, selv om jeg hadde det kjempebra og sexen i seg selv var helt super. Så kom kjæreste nr to...største forskjellen var vel formen på hans penis, som på en måte passet bedre inni meg. I tillegg pleide han å legge bena mine over skuldrene sine i misjonæren, og på den måten traff han g-punktet mitt helt supert. Fikk aldri g-punktsorgasme, men guuud så digg det var likevel.

Gjennombruddet kom en gang jeg skulle ri ham. Istedenfor at han lå flatt med meg oppå satt han seg inntil veggen. På den måten fikk jeg stimulert klitoris ettersom han satt og ikke lå, i tillegg til at han kunne forbarme seg over andre deler av meg, helst med munnen. Max digg, og orgasme ble det også. :thumbup:

 

Tips til gutta om klitoris:

Denne kan sammenliknes med penishodet når det ikke er dekket med forhud. Stimulering vil ofte føre til orgasme, men samtidig er den veldig veldig ømfintlig. Derfor:når dere bruker tunga går det helt fint å gå direkte på klitoris, akkurat som når jentene suger dere. Men: når dere bruker hendene bør dere enten stimulere på utsiden av kjønnsleppene, eller bruke masse glidemiddel. Tenk dere at jentene skulle runket dere rett på penishodet og ikke "via" forhuden...ikke mye digg. Føles som om man får brannsår, ihvertfall for meg.

Sier ikke at dette nødvendigvis gjelder alle, men for meg er det ihvertfall sånn, så vær forsiktige.

 

Prinsessen.

7254818[/snapback]

 

 

flott foklart om tips til gutta om klitoris. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...