BadLoser Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Har fått med meg at også andre har opplevd dette. Jeg frigjorde Gotha og etterpå plyndret alt som var å ta i den tomme byen. Når jeg senere returnerer til en gjenoppbygget by, beskylder vaktene meg for å ha stjålet. Ikke noe moro, spesielt siden det er dagesvis siden jeg frigjorde byen.. er ikke aktuelt å spille om igjen. Så jeg lurte på om noen kan console kommandoer for å fikse dette. Har prøvd amnesia spell, men da ble de bare sure..
Venerable Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Trenger du å gjøre noe i Gotha senere? Hvis du banker et par av vaktene når de angriper deg så vil ikke resten bry seg uansett (Men hver gang du kommer tilbake igjen må du gjøre det samme).
Bone Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Gjør slik som jeg gjorde.. Løp i fra dem.. inn og opp i byen... når jeg da kom tilbake, så brydde de seg ikke lengre.. Bare å løpe langt nok til at de dropper å følge etter..
DidzisK Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg hadde tilfeldigvis Gorn med på laget og han drepte begge to, ikke bare banket dem opp. Så det blir ingen konsekvenser hvis du gjør det samme. Bare pass på å få han langt nok vekk fra andre, slik at de ikke ser døden.
BadLoser Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Takk. Skal prøve de forskjellige løsningene så snart som mulig.
GrinderX9 Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 jeg løp også bare fra de inn i byen, funka fint. Men jeg hadde en annen Bug, Gorn var ikke å finne noe sted, jeg betalte for han og alt, han bare ikke var der. Kan noen fortelle meg hvor han blir av om du ikke tar han med deg etter du har betalt han fri?
Venerable Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Dusten sitter fremdeles i bakrommet til huset til lederen av orcene utenfor Gotha.
GrinderX9 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Dusten sitter fremdeles i bakrommet til huset til lederen av orcene utenfor Gotha. 7327135[/snapback] Problemet for meg er at han aldri var der. Jeg kunne petale for å frigi han, men verken før eller etter var han å finne i huset... Noen som vet hvor det er meninga han skal bli av etter det? Så jeg kan sjekke om han dukker opp igjen, eller om han rett og slett bare er forsvunnet fra spillet....
DidzisK Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jeg vet ikke om det kan kalles "kjent bug" i G3, men jeg har to ganger opplevd at personen ikke er der man sier han skal være. King Rhobar var på toppen av sfæren rundt Vengard, og Milten var på utsiden av Vengard - han begynte å slåss med orcene med en gang jeg fant ham. Begge to fant jeg ved å bruke "goto" i konsollen. Etter jeg snakket med Rhobar første gang, dukket han plutselig opp inne på slottet neste gang. Så bruk goto Gorn for å finne hvor han er, snakk med han for å få litt XP for frigjøring, og det kan hende at han dukker opp i hytta neste gang de er der.
GrinderX9 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg vet ikke om det kan kalles "kjent bug" i G3, men jeg har to ganger opplevd at personen ikke er der man sier han skal være. King Rhobar var på toppen av sfæren rundt Vengard, og Milten var på utsiden av Vengard - han begynte å slåss med orcene med en gang jeg fant ham. Begge to fant jeg ved å bruke "goto" i konsollen. Etter jeg snakket med Rhobar første gang, dukket han plutselig opp inne på slottet neste gang. Så bruk goto Gorn for å finne hvor han er, snakk med han for å få litt XP for frigjøring, og det kan hende at han dukker opp i hytta neste gang de er der. 7341690[/snapback] Takk for forslaget, det skal jeg prøve ut. Hvordan får jeg forresten opp konsollen i G3?
DidzisK Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Du må sette en parameter i G3.ini filen til True. Jeg tror den heter TestMode, du ser den når du søker på Test, den står på False. Så kan du bruke samme tast som i alle andre spill for å få opp konsollen (ved siden av "1"). Det som er morsomt er at Gothic bruker tysk tastaturoppsett, så Y og Z er byttet om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå