Gå til innhold

Hvilken av disse klapptelefonene skal jeg velge?!


Espein

Anbefalte innlegg

Skal ha meg ny telefon, skal være klapp telefon og billigere desto bedre. Har sett på noen men jeg vet ikke hvilken jeg skal gå får!

Enten

uten abonnement - 2000,- MAX 3000,-

med abonnement - 0,- MAX 1500-2000,-

 

Noen som kan komme med erfaringer her?

 

Har tenkt på:

SE z710i

SE w710i

LG KG810

Motorola Razr v3i

SE z550i

Samsung 540

LG P7200

 

Vet om flere klapptelefoner men er liksom disse som ligger innenfor min økonomi nå som jeg har kommet over.

 

Kom med kommentarer folkens, det hadde vært supert =)

 

EDIT: La til en mobil + skriveleif.

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv også tenkt på klappmobiler i den prisklassen der, og jeg kan jo nevne noen av de jeg har tenkt på.

 

Razr v3i tror jeg alle som kjøper liker. Den har et dritfett design og har akseptabelt nivå på funskjoner du bruker dagligdags, og det er tross alt det viktigste når alt kommer til alt. Billig er den og.

 

Nokia 6131

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=43734

 

Denne er litt lik som Razr. Ikke på langt nær like pen å se på, men fetere farge (synes jeg). Det den mangler på design tar den igjen på funskjoner. Billig den og

 

Samsung D830 er heller ikke dum. Siden du vil ha klapp regner jeg med at design er viktig for deg. Så selv om den ikke er klapp vil jeg anbefale deg å ta en titt på LG KG800. Den er en skyvetelefon, men er etter min mening verdens peneste tlf. Syntes ikke den var noe særlig når jeg så den på bilder, men når jeg fikk kjenne hvor lett den var og hvor liten den egentlig er når den ligger i hånda, forstod jeg hvorfor den heter chocolate. Prøver du den kommer du til å falle for den du og.

 

Siden du skal ha klapp vil jeg ikke anbefale deg å kjøpe SE. SE må bare innse at de ikke klarer å få til designet på klapp og skyve telefoner. De ser rett og slett stygge ut alle sammen.

Lenke til kommentar

Siden du skal ha klapp vil jeg ikke anbefale deg å kjøpe SE. SE må bare innse at de ikke klarer å få til designet på klapp og skyve telefoner. De ser rett og slett stygge ut alle sammen.

7247914[/snapback]

 

Skjønner at du ikke har noe til overs for SE, men å si at klappetelfonene deres er stygge, blir litt _vel_ gjennomsiktig...

post-60200-1163078018_thumb.jpg

Endret av iopy
Lenke til kommentar

Siden du skal ha klapp vil jeg ikke anbefale deg å kjøpe SE. SE må bare innse at de ikke klarer å få til designet på klapp og skyve telefoner. De ser rett og slett stygge ut alle sammen.

7247914[/snapback]

 

Skjønner at du ikke har noe til overs for SE, men å si at klappetelfonene deres er stygge, blir litt _vel_ gjennomsiktig...

7250655[/snapback]

 

Jeg har ikke noe i mot SE jeg, har selv en W800i som jeg har hatt i over et år (uvanlig for meg). SE ka det å lage stansardformede telefoner, bare se på den K800i James Bond edition og W950i. Men de burde gi opp klapp- og skyvetelefoner. Den mobilen du har bildet til er grei nok designmessig den. Utenpå er den veldig fin, men et utrolig stygt klappsystem ødelegger det. Tastaturet inni er heller ingen fryd for øye (fungerer på vanlige telefoner, men ikke på klapp). Selve formen er heller ikke spesielt mye å skryte av.

Lenke til kommentar

Nå er jeg også ute etter ny klapp-telefon;)

 

Var en av dem som i sommer var tidlig ute med å kjøpe nokia 6131. Men den var nok ikke helt like glad som meg i å bade, så nå er jeg nødt til å få tak i en ny :p

I tillegg til vannskadene som kom på nokiaen, var det nok desverre også ulike andre feil, og ting jeg ikke var like fornøyd med.

 

Derfor skal jeg ikke kjøpe nokia 6131 igjen, selv om jeg fortsatt synes den virker som en av de få som oppfyller mine (ikke så små..) krav.

 

Har nå sett litt på LG KG810. Synes den ser kjempe bra ut :thumbup: Jeg synes det er VELDIG viktig med design, og også brukervennlighet. Synes også at kameraet skal være ganske bra. Viktig med en bra skjerm! Bør være mulighet for minnekort, helst mini SD som på 6131. Må være bluetooth, Mp3, helst radio..

 

Noen som kan hjelpe :) ?

Lenke til kommentar
hvorfor vil du ikke kjøpe 6131 igjen? vurderer denne telefonen selv

7308607[/snapback]

 

Vet ikke helt.. Det er mulig jeg kjøper den, men den har ganske dårlig batterilevetid og det blir fort riper. Har litt lyst til å prøve ut en ny mobil nå, men om jeg ikke finner noen andre er det nok mulig jeg prøver meg på nokia 6131 igjen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...