gamerman Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Hei Jeg er på lvl 3 nå, og har tatt masse strength +++ når jeg har gått opp i lvl. Men jeg vet ikke hvordan jeg kan gjøre slik at jeg kan bære "large weapon" Hvor får jeg lært dette? Jeg prøvde med han ved den første campen man kommer til men han sa jeg ikke var klar ennå Kan noen hjelpe?
ttt Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Gothic har fått sin eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte". Denne tråden flyttast derfor dit.
pellemann Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Inne i menyen der du sjekker dine skills kan du holde musen i ro over ønsket skill, så kommer det opp info om hva du trenger for å lære dette. Har du nok strength o.l. må du sikkert bare finne rette personen.
DidzisK Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Når det gjelder læremestre, er det mange av de ikke-navnløse orcene som har Large Weapons som valg.
Thigeic Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Det er ikke noen skill som heter large weapon når du skal lære deg hos trenere. Tror alle har large weapon, bare du called the Axe fighter. Så det du trenger er axe fighter, Stronger Axe fighter, Og master Axe figher. Du vil trenger 150, 200, og 250 i strength på de forsjelige
LarsEL Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Snakk med Norris i bunnen av Reddock. Han lærer deg large weapon 1 og 2 hvis du har nok strength.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå