Gå til innhold

Navnede Rare Pets


Anbefalte innlegg

Det er jo en kjent sak at navnede beasts, får over hele linja litt høyere stats enn helt vanlige beasts og elite beasts. Men veit noen om en plass der oss huntere kan få en oversikt over alle navnede beasts så vi veit hvor skal gå for å fange de? Jeg veit jo om en del av de, men la oss prøve og lage en komplett oversikt her!

 

Den beste grisen skal visstnok være "Grunter" i Blasted Lands. Den er lvl 50 og skal ha "Dash" rank 3 og "Charge" rank 5. Veldig rare skal den også være. Antagelig en av de beste tank petene i hele spillet dette.

 

Så har du jo "Rak'shiri" i Winterspring. En lvl 60 katt med "Dash" rank 3 og antagelig noe annet stash også, men finner ikke helt ut av det. Denne er også rare og antageli en av de beste dps maskinene i spillet.

 

Men her trengs fler!

 

Jeg forstår heller ikke helt hva som er oppskriften på å få lært den skillen som det dyret du temmer har. Må du ha hele skalaen oppigjennom? Altså begynne med charge rank 1, rank 2 osv...? Og hvor lenge må du bruke pet før du får egenskapen i spellboka?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for det første, "rare" pets har ikke noe uberstats lenger. Den har samme stats/dps som alle andre av den typen pet, eneste som varierer er vel attackfarta. DEe eneste som er "spesielle" er son of hakkar fra zg med høyere intelect mener jeg å huske. Og etter hva jeg vet trenger du ikke ha lært rank 1-4 for å lære rank 5. og bare spill litt med pettet, drep diverse mobs, kos deg og du skal lære den innen en hvis tid. Tiden varierer noe og kan ta optil 5 minutter, eller du kan lære den på første mob.

 

edit dette er en GENIAL hunterside ;)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
for det første, "rare" pets har ikke noe uberstats lenger. Den har samme stats/dps som alle andre av den typen pet, eneste som varierer er vel attackfarta. DEe eneste som er "spesielle" er son of hakkar fra zg med høyere intelect mener jeg å huske. Og etter hva jeg vet trenger du ikke ha lært rank 1-4 for å lære rank 5. og bare spill litt med pettet, drep diverse mobs, kos deg og  du skal lære den innen en hvis tid. Tiden varierer noe og kan ta optil 5 minutter, eller du kan lære den på første mob.

 

edit dette er en GENIAL hunterside ;)

7243665[/snapback]

 

bats fra ZG er vel noen av de raskese på spillet vis jeg ikke tar feil...

Lenke til kommentar
for det første, "rare" pets har ikke noe uberstats lenger. Den har samme stats/dps som alle andre av den typen pet, eneste som varierer er vel attackfarta. DEe eneste som er "spesielle" er son of hakkar fra zg med høyere intelect mener jeg å huske. Og etter hva jeg vet trenger du ikke ha lært rank 1-4 for å lære rank 5. og bare spill litt med pettet, drep diverse mobs, kos deg og  du skal lære den innen en hvis tid. Tiden varierer noe og kan ta optil 5 minutter, eller du kan lære den på første mob.

 

edit dette er en GENIAL hunterside ;)

7243665[/snapback]

 

bats fra ZG er vel noen av de raskese på spillet vis jeg ikke tar feil...

7243692[/snapback]

ok....

Som sagt så har blizzard fixa på noen av pettene så de er normale for den rasen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...