Gå til innhold

Asus 22" LCD MW221U


ProZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer som de andre sier, alle 22" ws i dag bruker ett 5ms TN panel fra Chi Mei.

 

Finnes enda dyrere skjermer basert på det panelet også, though.

 

Samsungen har en del problemer med backlight bleeding, så hvis en annen modell uten dette problemet med en fornuftig pris dukker opp, blir den nok populær.

 

Slike skjermer har mye likhetstrekk med 19" siden de har samme oppløsning som skjermene som er en størrelse under, og dermed får god pris pr. tomme.

Lenke til kommentar
jess, men jeg synes ikke det gjør noe om 22 tommeren har lik oppløsning som 20 tommeren, feks på min 19 CRT kjører jeg 1024.

 

Men det er smak og behag!

7248035[/snapback]

 

Definitivt smak og behag. De fleste unge brukere mener at bedre oppløsning er en stor fordel.

Bare husk att du for all del må bruke standard oppløsning for å oppnå bra bilde.

Endret av watercool:)
Lenke til kommentar
man får samsungen til rett over 3500..men skiller vist ikke mere en 3-4 hudre kr..vet ikke om asusen er verd det?`finner man noen test av den?

7273460[/snapback]

 

Tror Asusen er så ny at det ikke er noen tester av den..

Samsungen er ikke noe fin :p skal jo være fin og.. :p

Derfor har jeg og vurdert packard Bell sin 22"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:no: Så voldsomt lyst jeg fikk på denne skjermen nå! Noen her som har testet den? Hadde vært veldig kjekt med noen tilbakemeldinger!

 

Og forresten, hvorfor skal man velge Samsungen i stedet for Asus sin når Samsung har mye mer baklys som slipper gjennom? :hmm:

 

 

Hvor mye bør jeg legge vekt på at denne skjermen ikke har DVI-I, men DVI-D ?

7243071[/snapback]

DVI-I er både digitalt og analogt, DVI-D er bare digitalt.

Lenke til kommentar
:no:  Så voldsomt lyst jeg fikk på denne skjermen nå! Noen her som har testet den? Hadde vært veldig kjekt med noen tilbakemeldinger!

 

Og forresten, hvorfor skal man velge Samsungen i stedet for Asus sin når Samsung har mye mer baklys som slipper gjennom? :hmm:

 

Hvordan vet du att Asus slipper gjennom mindre baklys, link?

 

Hvor mye bør jeg legge vekt på at denne skjermen ikke har DVI-I, men DVI-D ?

7243071[/snapback]

DVI-I er både digitalt og analogt, DVI-D er bare digitalt.

7282275[/snapback]

 

Har ikke hørt om mange som bruker DVI til analog overføring, de aller fleste bruker da VGA.

Dessuten er Digital overføring absolutt annbefalt til flatskjermer.

Ville ikke lagt noen vekt på dette, så lenge du har DVI på PCen.

Endret av watercool:)
Lenke til kommentar
Og forresten, hvorfor skal man velge Samsungen i stedet for Asus sin når Samsung har mye mer baklys som slipper gjennom? :hmm:

 

Fordi at man vet at Samsungen har fått god kritikk. Man har ikke hørt noe om Asusen enda. Den kan være bra, den kan ikke være bra. Vi vet altså ikke. Ville heller gått for noe jeg veit jeg får hva jeg betaler for.

Lenke til kommentar
Og forresten, hvorfor skal man velge Samsungen i stedet for Asus sin når Samsung har mye mer baklys som slipper gjennom? :hmm:

 

Fordi at man vet at Samsungen har fått god kritikk. Man har ikke hørt noe om Asusen enda. Den kan være bra, den kan ikke være bra. Vi vet altså ikke. Ville heller gått for noe jeg veit jeg får hva jeg betaler for.

7286120[/snapback]

 

Hva er problemet? Er det ikke bare å bestille Asusen og teste den selv, da? Er du ikke fornøyd er det jo bare å putte den i esken og sende den tilbake!

Lenke til kommentar
Og forresten, hvorfor skal man velge Samsungen i stedet for Asus sin når Samsung har mye mer baklys som slipper gjennom? :hmm:

 

Fordi at man vet at Samsungen har fått god kritikk. Man har ikke hørt noe om Asusen enda. Den kan være bra, den kan ikke være bra. Vi vet altså ikke. Ville heller gått for noe jeg veit jeg får hva jeg betaler for.

7286120[/snapback]

 

Hva er problemet? Er det ikke bare å bestille Asusen og teste den selv, da? Er du ikke fornøyd er det jo bare å putte den i esken og sende den tilbake!

7286525[/snapback]

 

Eh joda... Gøy å måtte vente flere dager for å få en ny en, når du kan bestille en du veit fungerer. Dessuten har samsungen like specs, untatt at den har 280 i lysstyrke mot asus sin 300. Samsungen er testet og omtalt, ingen veit hvordan asus sin er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...