Gå til innhold

Asus 22" LCD MW221U


ProZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er jo bare å kjøpe den, det skal jeg gjøre. Kan jo bare benytte meg av angreretten hvis den ikke er noe særlig. (:

7296635[/snapback]

Fint :) Da kan jeg slappe av og vente på dine erfaringer :thumbup:

7297200[/snapback]

:thumbdown: Var jo det jeg skulle gjøre. :p

Lenke til kommentar
Hvor fra? På Netshop har de den jo ikke på lager før tidligst 20.11.06

7301446[/snapback]

 

Nei riktig nok ingen som har den på lager enda, men har lagt inn bestilling hos netshop alikevell...

Den har stått som ubekreftet kjempe lenge nå, og blir bare forandret fra dag til dag, men nå vil jeg i såfall få den så fort de får den på lager...

Kan jo være de har hatt den inne, men at folk har fra tidligere forhåndsbestillt den så den ble sendt ut igjen like for som de fikk den... ingen anelse...

tidligere i dag så stod den som ubekreftet med dagens dato...

 

Kan komme etter nyttår for alt jeg vet, men er jo bare å avbestille om noen får den inn før netshop...

 

OG den kan komme i morgen for alt man vet, den er ubekreftet så derfor kan den bare komme sånn pluttselig...

 

Ubekreftet er som regel bare automatisk estimert etter standard leveringstider fra leverandør...

Endret av ProZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:hmm: Jeg syns ikke var finere. Har hørt at den har et litt billigere panel også.

 

Selv så står valget imellom Asus og Samsung, men har ikke kjøpt Samsungen enda pga. baklys. Lurer på om Asus-skjermen er slik også.

Lenke til kommentar
:hmm: Jeg syns ikke var finere. Har hørt at den har et litt billigere panel også.

 

Selv så står valget imellom Asus og Samsung, men har ikke kjøpt Samsungen enda pga. baklys. Lurer på om Asus-skjermen er slik også.

7326382[/snapback]

 

Med tanke på att alle 22" skjermene har samme panel, er det neppe noe billigere panel i den Viewsonic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...