Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

For mye utslipp av tarmgass


Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*

Har et helt ENORMT utslipp av tarmgass hver dag og det vil ikke stoppe, spiser en del (sun mat) med mye fiber osv så det kan være grunden.

 

Er det noe på apoteket eller noe annet jeg kan gjøre som reduserer gass utslippet? Er ganske plagende å prompe 24/7.

 

Mvh Anonym.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel skal prøve å ikke drikke melk siden jeg tror det kan være problemet, kanskje jeg reagerer på melk som jeg leste i en annen tråd i helse.

 

Men hvis det ikke funker må jeg ty til andre middler som apoteket :)

Lenke til kommentar

Man blir vant med det, altså?

 

Merka da jeg drakk proteinpulver (ispedd med melk), at jeg måtte på do hver dag. Vanligvis gjør jeg ikke det, for å si det sånn.

 

Hadde luft den perioden, men tenkte ikke over av det var proteinpulveret, da jeg tok ginseng, rosenrot, vitaminer og cla på samme tid.

Lenke til kommentar

Astra produserer Minifom i både dråpeformat og som kapsler.

 

Klassifisering: Overflateaktiv silikonpolymer

 

Virkningsmekanisme: Antifoam M (dimetikon, vannfri kolloidal silika) er en overflateaktiv substans som er helt stabil fra et fysikalsk og kjemisk synspunkt. Gjennom en forandret overflatespenning forhindres skumdannelse, og gassbobler i mage og tarm påvirkes slik at de sprekker, og elimineres på denne måten lettere.

 

Absorbsjon: Det er ikke kjent at preparatet absorberes fra mage/tarm.

 

Utskillels: Utskilles uomdannet i avføringen.

 

Fåes kjøpt på alle landets apotek.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...