Afterburner Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 (endret) Her er tralla vår da. 2003mod Opel Astra med en del heller diskrete modifikasjoner. Premiert bil. Fremtidsplaner er mange, men det er for lite penger til å gjøre alt i nær fremtid, så får vel ta litt etterhvert antakelig. Kommentarer er hyggelig, positive som negative Specs: Interiør fra Irmscher: ------------------------- Kromringer varmeapparat Kromringer speedometer Alu ratt Alu midtkonsoll Alu girkule Alu girspakomramming Alu girbelg Alu håndbrekk Alu håndbrekksbelg Alu plate under håndbrekk Alu pedaler Alu dørlåspinner Alu I-Astra terskellister Gulvmatter Midtarmlene Eksteriør fra Irmscher: -------------------------- Frontfanger m/grøftelys Bakfanger Sideskjørt Panserforlenger Takvinge Speil Grill Emblemer på dørlister Øvrig eksteriør ----------------- Profftonede ruter rundt om Sorte In-Pro baklykter Sorte In-Pro sideblinklys MS Design øyelokk Blåkrommede detaljer i motorrom Panserløftere Eksos med utløp på hver side Alu takantenne Senket 40mm Bakhjul spacet ut 11mm på hver side (sommer) Stickers i frontrute + bakruter Felger: PLW (ProLine Wheels) 8x18 ET35 Dekk: 215/35-18 Falken FK-451 Stereo: Pioneer DEH-P8600MP Endret 7. november 2006 av Juballong
Afterburner Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 PC-2004: Neeei, er det så interessant da? Motor er moro, men på denne bilen har det vært kraftig nedprioritert. For min del koster det mer enn det smaker, så jeg har først og fremst vært ute etter å endre utseendet litt. Det er jo det folk ser først uansett Motoren er en skarve Z16XE, alt¨å en 1.6 med 100 "illsinte" ponnier, men som jeg pleier å si: Jeg kan lett miste lappen med den også Har selvfølgelig lyst på 2.0 turbomotor, men det blir schvindyrt når man tenker på tilleggsavgifter og alt mulig. Ikke minst må jeg oppgradere understellet og bremser en del samtidig, og da snakker vi fort en totalkostnad på kanskje 150 000 penger, og det har jeg ikke råd til. Liker å ha ting på den lovlige måten
Lunsj Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Pen tralle .. sett på denne på øgk forume .. liker det du har gjort med den..
Afterburner Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 (endret) Hjertelig takk Er du særlig aktiv der? Endret 7. november 2006 av Juballong
Lunsj Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Nei er ikke noe særlig aktiv der .. bare inne og titter litt
PC^2020 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 PC-2004: Neeei, er det så interessant da? Motor er moro, men på denne bilen har det vært kraftig nedprioritert. For min del koster det mer enn det smaker, så jeg har først og fremst vært ute etter å endre utseendet litt. Det er jo det folk ser først uansett Motoren er en skarve Z16XE, alt¨å en 1.6 med 100 "illsinte" ponnier, men som jeg pleier å si: Jeg kan lett miste lappen med den også Har selvfølgelig lyst på 2.0 turbomotor, men det blir schvindyrt når man tenker på tilleggsavgifter og alt mulig. Ikke minst må jeg oppgradere understellet og bremser en del samtidig, og da snakker vi fort en totalkostnad på kanskje 150 000 penger, og det har jeg ikke råd til. Liker å ha ting på den lovlige måten 7235363[/snapback] Du har den motorn ja:) Eco-tec eller hva de kallern.. Broren min har en sånn en, den går unna den , driftssikker og bruker lite bennsin
Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Knall fet Astra, likte stylinga godt..
egil88 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Nydelig bil, nå trenger vi noen interiør-bilder
Fredrik Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Suksess! Men, akkurat streamer kunne du spart deg for, synes jeg. Roter litt med en ellers clean bil.
Afterburner Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Takker og bukker for tilbakemeldinger Ja, det med streamer har jeg fått "pepper" for før. Har faktisk lurt litt på å fjerne den, blanta annet fordi den har begynt å få noen stygge merker, små områder som har skallet av liksom.
ekwathne Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Dette var en veldig pen bil, var skikkelig blank og fin.
Afterburner Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Streamer er skriftstripa i frontruta, aka frontrutestripe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå