Poor Leno Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hei. I guildet vårt bruker vi alltid en Teamspeak server når vi raider. En kompis av meg sier at Ventrilo er bedre å bruke. Mye bedre og renere lyd. Er dette sant? Er VT virkelig så mye bedre? - Leno
nAD Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg mener også det samme, VT har en mye renere, høyere lyd. Syns det blir litt vanskelig å høre hva folk sier med Teamspeak
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg mener også det samme, VT har en mye renere, høyere lyd. Syns det blir litt vanskelig å høre hva folk sier med Teamspeak 7234411[/snapback] QFT (selv om det sikkert er avhengig av hvilken codec som blir brukt). Ole
AndyG Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 vår guild benyttet tidligere Ventrilo, men da vi kunne gå over til en mer moderne versjon av teamspeak, gratis, valgte vi å gjøre dette. Alt i alt vil jeg påstå at ventrilo har mye høyere kvalitet, og er i tillegg gratis. Men etter hva jeg har forstått bruker også TS mindre båndbredde. Er vel smak og behag, og går kanskje litt ut på hva du har båndbredde og eller behov for.
neadii Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg har aldri prøvd TS, men jeg bruker VT 2.1 når jeg spiller pcw hele tiden og det funker veldig bra så lenge du har en god server.
Mr.Elendig Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Eg foretrekker TS siden den er multiplatform.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå