Gå til innhold

Patch til DM ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trådnavnet mitt forklarer det meste, men jeg lurer så inderlig på om det er noen som vet om patchen som skulle komme til Dark Messiah, er allerede ute, det hadde vært kjekt med et svar hvis noen har det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, for jeg er desperat akkurat nå for å kunne få prøvd spillet uten at dataen bryter sammen og sier ha det bra! Får vel være litt talmodig, takk for svaret. :thumbup:

Skrevet
Patchen virket ikke i det hele tatt for meg... Får fortsatt ikke startet spillet engang... Møkkspill

7252171[/snapback]

Høyreklikk på mm.exe -> properties -> customise -> disable visual themes.

Prøvd det?

Skrevet (endret)

A wise person avoids it.... Jeg burde ikke kjøpt det engang.

Har lagt inn flere poster på Ubisoft-forumet. Tror ikke de leser det engang.

Synd man ikke får igjen penger for spill man kjøper over steam....

Endret av T-Solberg
Skrevet

Patchen funka ikke for meg heller. Heretter holder jeg meg langt unna steam, makan til dritt skal man lete lenger etter. Ikke får man penger igjen heller. :mad:

Skrevet (endret)

Ja, flere ganger. Alt bare henger under første loading screen etter videoene.

Steam i seg selv synes jeg er et kjempebra tiltak. Men at man ikke får igjen penger er noe drit. Spill som ikke virker er også noe drit.

Endret av T-Solberg
Skrevet
Patchen virket ikke i det hele tatt for meg... Får fortsatt ikke startet spillet engang... Møkkspill

7252171[/snapback]

Høyreklikk på mm.exe -> properties -> customise -> disable visual themes.

Prøvd det?

7252205[/snapback]

Sorry for å virke n00b, men hvor finner du mm.exe? Resten skal jeg klare fint. :blush:

Skrevet

AARRG! Så mye rot på dataen, tror jeg må fikse opp i dette først før jeg begynner å leite etter mm.exe, men takk for tipsene(selv om jeg ikke hadde så mye nytte av dem siden jeg er et mongohode)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...