Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC Fryser helt ved bruk av uTorrent.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har brukt mye Linux i det siste, men da jeg har hatt mye problemer med torrentklienter som ikke oppfører seg som de skal/slik som jeg vil. Tenkte jeg at jeg skulle sette opp uTorrent i Windows igjen, slik at jeg bare booter til Windows om natten.

 

Har jo brukt uTorrent på Windows fø, men det var med gamle torrentfiler, slettet alle disse, og begynte å sette opp noen nye. Etter en stund frøs PC'n helt. Jeg måtte trykke restart knappen. Jeg hadde en del andre programmer åpne, så jeg prøvde igjen, denne gangen kun med uTorrent. Det skjedde selvfølgelig igjen.

 

Jeg har også hatt dette problemet før jeg gikk over til Linux, men bandt det ikke sammen med uTorrent.

 

Uansett, jeg lurer på hvorfor den da fryser.

 

Dere kommer sikkert til å tenke først på teperaturer og sånn, som også er det første jeg ville ha tenkt på ;) Nei. Prosessoren kjører på under 40 grader. GPU ligger rundt 50. Er heller ingen grunn til at PC'n skulle bli varm under slik oppgaver, sammenlignet med spilling, dekoding av film etc uansett. Ingen problemer ved slike oppgaver.

 

Har prøvd å reinnstalere uTorrent uten hell. Er det noen som kan hjelpe meg? :)

 

Takker for svar ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en lat person.

 

Liker å unngå problemer, i stede for å møte dem. Min måte på å takle dette problemet, var å fikse torrent i Linux (som jeg har hatt på samme PC'n en stund nå, men aldri funnet en klient jeg var fornøyd med). Har nå fått til å kjøre uTorrent under Linux, uten problemer med trackeren eller noe (som var problemet med wine).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...