sinnadyr Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hvordan i he***** får jeg tatt den dragen? Har casta så mange fireballs og ildpiler på han nå at jeg beynner å få krampe. Noen som vet?
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg brukte buen. Tok dragen på noen få piler. EDIT. Kanskje dragen er imun mot ild. Han er jo en.... drage. Endret 6. november 2006 av Hr. Jenssen
Licht Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Virker litt som om sinnadyr bare hamrer løs på dragen, og ignorerer Arantir? Om man ikke slår litt løs på Arantir mens dragen forsvinner og skjoldet hans bryter sammen, dukker bare dragen opp igjen, og sånn kan man holde på. ... For jeg er rimelig sikker på at den ikke er immun mot ild.
Ironmann Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Listen up minions of Ironmann! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg stillte meg oppe på den ''hyllen'' og hamra laus på dragen med fire bown min så når den forsvant og skjoldet til Arantir forsvant peiset jeg på med piler på han helt til adrenaline kom til og da var han kaputt:)
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg gjorde akkurat det samme. Jeg klatra opp på de plankene mens Arantir gikk mot alteret, så skjøt jeg noen piler opp med taubuen min, så jeg kunne hoppe meg bortover til den andre siden. Der sto jeg og skjøt med piler på Arantir og dragen. Det var såre enkelt.
sinnadyr Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 Jepp, trodde den dragen skulle være helt kaputt jeg, så brukte mye unødvendig tid der i gården Men han er død for lenge siden nå
Avean Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Hmm første dragen man møtte ? Der gikk jeg inn ei dør og klasket grinda over hodet på han. (Star Wars style)
Licht Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Siden når tilhører den første dragen Arantir? ¯\(º_o)/¯
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå