xambr Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Her er noen bilder av den Veldig trist dag dette her Bilde1 Bilde2 Noen fra vestfold område som er villig til å hjelpe meg med å sette i den gamle Original sylinderen min? Og kanskje også borre større hull i den? Bor forresten i sandefjord!
Steina Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hvordan iallverden klarte du å få et så stort hull på den?
xambr Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Det var sprekk i den fra før av.. Så jeg sto og "mekka" og hamret litt på den til en bit falt av!
Steina Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Sveis den? ^^ Kan ikke være så vanskelig, om du har utstyret til det.
xambr Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Det er sprekk mangen andre plasser=( Tror ikke fattern gidder å sveise den:P
ChrML Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Haha: http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...howtopic=120162
TanglewoodD Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Gammal TP forde jo.. CHRML, jeg er STIAN_A på MP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå