Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet man at man er nymfoman?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er veldig trist. Men dama mi har lyst på omtrent hele tida. Og det virker ikke som så mange ser ned på henne. Tror faktisk folk ser litt mer ned på meg pga. det.

7227347[/snapback]

Jeg er i grunn enig med deg, men hvordan kan du tro at folk (evt. ikke) ser ned på deg/kjæresten din? Bretter dere ut om sexlivet deres til hele lokalbefolkningen?

Lenke til kommentar

Det går alltid en del rykter om jenter som er nymfomane, og mange ser på seg selv som det bare fordi de har en høy sexlyst. Medier (ikke spør hva slags) gjør også sitt til å endre bildet av hva nymfomani er. Å være nymfoman er ikke koselig, og det går ut på mer enn bare å være kåt&våt ofte. Det er at man virkelig ha sex, på samme måte som at enkelte tråkke på de hvite feltene på fotgjengerovergang. Man blir helt satt ut om man ikke får sex når man føler at man må det.

Lenke til kommentar

Om det er snakk om LYST, så regner jeg meg selv som nymfoman. Men jeg går ikke rundt og er sprengkåt hele tiden, men det er ikke ofte kjæresten min trenger å spørre, for å si det sånn. Enten tar jeg totalt kontrollen, ellers så gir jeg veldig åpne invitasjoner. Jeg sier ikke nei. Oo

(og jeg syntes faktisk ikke det høres horete ut i det hele tatt ^^ )

7227481[/snapback]

 

Der er jeg egentlig helt enig! Da bør jeg også regne meg som nymfoman. Jeg viser for det meste alltid tegn til interesse når jeg er i nærheten av typen :roll: Får lett lyst, for å si det sånn! :) Lurt å gi åpne invitasjoner ;) Typen min er hvertfall av det slaget som ikke så lett tar hint, så her snakker vi så å si naken, og da skjønner han poenget ! Hihi..

 

Det ER ikke horete i det hele tatt når man snakker om sånt, Eplefe ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er styroman :cry: tenker på å ha sex i klasserommet, på bussen, på toget, hjemme, i stua, når jeg sitter foran pcen, i oslo s, i senga, når jeg programmerer, når jeg er på skolen, i kantina, på Meny, på trikkeholdeplassen, ute på gata, oppå skrivebordet, holde seg til en datamaskin, over irc/msn, på jobben, på kontoret, når jeg er inne hos helsesøster, når jeg venter på bussen, når jeg går på bussen, når jeg prater med folk, når jeg dusjer, når jeg sitter på do, osv. orker ikke å skrive mer..

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Man trenger ikke være nymfoman bare fordi man tenker på sex ¨hele tiden¨..

jeg tenker på sex nesten hele tiden selv, og jeg ser på meg selv som sunn :)

Hvis man føler man blir plaget av det, og det hindrer en i å leve livet som normalt, kan det bikke over til mer enn lidelse enn normal høy sexdrift...

 

Jeg elsker sex, jeg tenker på ting jeg kan gjøre med kjæresten min, så og si hele døgnet rundt.. Drømmer om sex, og jeg elsker det! Jeg elsker å være seksuell.. Så lenge man kan være stolt av det kan det vel ikke kalles en sykdom ;)
Om man har lidelsen nymfomani så lider man mer enn man faktisk har det godt, for det er påtvunget sexdrift (om jeg kan kalle det det) =)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...