arash23 Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 (endret) hei lurte på om det e flere som har problemmer m å finne oppenent i pes6 på xbox live? det tar langt tid for mæ å finne oppenent ... Endret 4. november 2006 av arash23
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Har ikke spillet, men det er ikke utenkelig at det faktisk er få som har spillet og er på Live. Ikke er spillet utgitt i usa heller, og det er jo der de fleste live-spilerne holder til...
arash23 Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 (endret) Har ikke spillet, men det er ikke utenkelig at det faktisk er få som har spillet og er på Live. Ikke er spillet utgitt i usa heller, og det er jo der de fleste live-spilerne holder til... 7217530[/snapback] takk for svar men jeg har fifa 07 også .. og når du trykker på quick match kommer opponent med engang du klikker...... men i pes6 har jeg ventet 30min engagn åså ... men hallo det går faksik ikke an å sammenligne arkade spill(Fifa07) med NExtgen Spill (PES6) .. FOLKENS PES6 EIER FIFA07 MANGLER BARE NOEN FÅ LISENSER? et annet spørsmål.. e cska moskva med i pes6? Endret 4. november 2006 av arash23
Lokiboki Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Har ikke spillet, men det er ikke utenkelig at det faktisk er få som har spillet og er på Live. Ikke er spillet utgitt i usa heller, og det er jo der de fleste live-spilerne holder til... 7217530[/snapback] Tja, nå danket PES 6 ut Fifa 07 på X360 salgsmessig i England blant annet.. Ikke nok med det, det slo faktisk Dead Rising over det mest hurtiggående salget av et spill til X360 i England.. Det var hele 1.1 millioner brukere som koblet seg til serverne for å spille PES6 på nett, dagen det ble lansert. Derfor ligger ikke problemet i at faktisk få har spillet. Over til saken: Konami har et problem med Live-serverne å jobber på spreng for å fikse dette Alikevel er det ikke noe problem å spille kamper. Det er bare å ta create match å i løpet av kort tid vil du ha en ventende utfordrer.. Hadde samme problem som deg i begynnelsen
RRhoads Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Har ikke spillet, men det er ikke utenkelig at det faktisk er få som har spillet og er på Live. Ikke er spillet utgitt i usa heller, og det er jo der de fleste live-spilerne holder til... 7217530[/snapback] De fleste livespillerne jeg møter på Fifa er europeiske. Ontopic. Det er en bug som gjør at det er vanskelig å finne folk online. Konami jobber med en fiks på problemet.
Nastro Azzurro Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 jeg sleit ENORMT mye med online... og det er enda ikke en optimal løsning! men noe som funker for de fleste, meg selv inkludert, HELE tiden, er å gå på custum game, og med det samme det popper opp en kar der med 3 grønne striper(god ping), så trykker jeg så fort jeg kan på han og joiner. Da får jeg game nesten hver gang i løpet av 3 ganger. Hvis du ikke kommer inn første gangen, så refresher du og tar den første med god ping!
RRhoads Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 jeg sleit ENORMT mye med online... og det er enda ikke en optimal løsning! men noe som funker for de fleste, meg selv inkludert, HELE tiden, er å gå på custum game, og med det samme det popper opp en kar der med 3 grønne striper(god ping), så trykker jeg så fort jeg kan på han og joiner. Da får jeg game nesten hver gang i løpet av 3 ganger. Hvis du ikke kommer inn første gangen, så refresher du og tar den første med god ping! 7217884[/snapback] Eller du kan ta Create match i player match, ikke ranked. da er det som regel en som joiner deg
arash23 Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 jeg sleit ENORMT mye med online... og det er enda ikke en optimal løsning! men noe som funker for de fleste, meg selv inkludert, HELE tiden, er å gå på custum game, og med det samme det popper opp en kar der med 3 grønne striper(god ping), så trykker jeg så fort jeg kan på han og joiner. Da får jeg game nesten hver gang i løpet av 3 ganger. Hvis du ikke kommer inn første gangen, så refresher du og tar den første med god ping! 7217884[/snapback] Eller du kan ta Create match i player match, ikke ranked. da er det som regel en som joiner deg 7217958[/snapback] håper dem reparere det så fort som er mulig.... pes6 er kjempe bra...
Toa Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Vær glad du ikke spiller PES6 på PC eller PS2. Der er serverne en eneste stor skandale.
Nastro Azzurro Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 hehe, konami er jo ikke akkurat mestere å få ut en fix
Skrote Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Kommer så å si inn på alle serverne på første forsøk. En eller annen gang så kommer jeg ikke inn, men det er ganske sjelden jeg ikke kommer inn. Hadde ekstreme problemer for noen dager siden med å komme inn på serverne. Virker som om Live delen har blitt mer stabilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå