Gå til innhold

Slemme/dumme ting gjort i barndommen


BigJackW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Hm.. la meg se...

 

Barneskolen:

- Hive skiver og melkekartonger ut vinduet fra 2. etasje på biler som kjørte forbi

- Skru opp noe vann greier på pissuaren så det sprutet vann over hele toalettet

- Skulke veldig ofte

- Kaste en stol dødslangt i klasserommet (kameraten fikk den i hodet)

- Kaste pulter

- Gå helt berserk når læreren gikk ut (dunke hodet i veggen osv.. det gjorde egentlig alle vennene mine også :))

- Hjemme i gaten var jeg den verste pøbelen. Fant alltid på noe dritt og fikk noen på nakken

 

8. klasse

- Presterte å treffe samfunnsfaglæreren min med en snøball rett i pungen. Han løp etter meg og en kamerat. Vi løpte alle mulige forvirrende ruter og fikk ristet han av oss :)

- Ødelegge datamaskinene vi hadde i klassen...

- Lure tysklæreren (ca 70 år?) med at CD-spilleren var forhekset (vi brukte fjernkontrollen til å skru på Silence the Foe cd... hehe). Når hun drog ut kontakten så satte noen den inn igjen uten at hun visste det og vi fortsatte.

- Ødelegge utallige ting på skolen

- Utløse brannalarmen to ganger på rad

 

skulle jeg skrevet alt her så hadde det nok blitt veldig mye... :)

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar

Barneskolen

-452 anmerkninger totalt + 3 regninger for ødelagte ting

 

Ungdomskolen

- 678 anmerkninger til nå

- Tørka meg i ræva med 10-20 bibler

-fikk en dame i klassen til og strippe for læreren mens hun var full ( i fritiden )

- Spilte Jotun HELE tiden i timene med mobilen, og på gitaren i musiken

- Stikker ned i alle friminuter i sentrum og handler cola og kylling brød

 

Ligger på 5 i snitt uten om O & O ( Orden & Oppførsel )

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Fordi jeg hater læreren..

 

Han driver meg til vanvidd, og dette gjør jeg for og få lov til og bytte til " C " der de har en annen lærer, men læreren nekter meg..

7473725[/snapback]

 

Du er klar over at du bruker fullstendig feil fremgangsmåte?

7474167[/snapback]

 

 

Eneste metoden denne læreren NOENSINNE i sinne 45 år har godkjent at noen blir flyttet over er at denne personen som blir flyttet over er så full av f... at han blir lei..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
dunke hodet i veggen osv.. det gjorde egentlig alle vennene mine også :)

7472682[/snapback]

Man ser jo hva det har ført med seg.

7473313[/snapback]

Heheh :) noe spesielt du sikter til?? :hmm:

Lenke til kommentar
Eneste metoden denne læreren NOENSINNE i sinne 45 år har godkjent at noen blir flyttet over er at denne personen som blir flyttet over er så full av f... at han blir lei..

7475912[/snapback]

Tviler på at den metoden funker :) Er vel ingen av de andre lærerne som vil ha en ekstra drittsekk å holde styr på i sin klasse.

7478077[/snapback]

Jeg spiller engelunge i deres klasse, alle er fult klar over hvorfor jeg er full av f... i han sine timer, først prøvde jeg og flytte men han nektet sa jeg var altfor begavet til at han skulle la meg flytte pga jeg hater han..

Lenke til kommentar

Men til alle dere som sier jeg er drittsekk, ja kansje jeg er det. MEN jeg har aldri gjort som noen her i tråden og gått mot norsk lov eller mobbing og jeg er stortsett snill mot andre elever, jeg har bare tendensen til og bli sur når læreren min senker norsk karakteren min fra 5 til 3 pga 100 skrivefeiler tilsammen på 16 stiler på et år, oxo er halvparten av anmerkningene for banning, ergo når jeg enten har gløymt en prøve / lekse eller noe som jeg driter jeg meg med har jeg en tendens til og rope / si høyt enten satan eller faen, hender oxo av og til jeg sier at jeg håper jesus ikke fantes og om jeg var på hans tid hadde jeg drept ham med engang ( KRL prøve, ente opp i andmeldelse til politiet ) da vi hadde prøve som jeg hadde glømt oxo var den om jesus eller noe. Skal oxo legge til at jeg sjelden slåss men når jeg slåss ender det opp med skader, feks i 8nde slo jeg ut 3 av tenna på en 10ende klassing som mobbet meg pga min musikk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...