Gå til innhold

Total War: The Fourth Age: Total War - Corsair Invasion v1.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis det er RTW 1.5 (du trenger BI 1.6 for modden). Siden det er i en mod folder vil ikke modden ødelegge noe for vanilla eller andre modder. Jeg vil likevel anbefale at du enten tar en kopi av savene dine (de siste i hvert fall), eller lager en helt ny kopi av 'Rome - Total War' folderen.

Skrevet
Etter at jeg hadde prøvd å gå inn på campaign delen, fikk jeg denne meldingen opp:

Script error in bc\ci/data/world/maps/campaign/the_south/descr_strat.txt, at line 8, column 1.

Expected start date of campaign or battle.

Noen forslag?

Kanskje noen som vet at deres funker kan upploade sin descr_strat.txt fil?

7217547[/snapback]

hey fikk samme meldingen jeg også..

Skrevet
Etter at jeg hadde prøvd å gå inn på campaign delen, fikk jeg denne meldingen opp:

Script error in bc\ci/data/world/maps/campaign/the_south/descr_strat.txt, at line 8, column 1.

Noen forslag?

7217547[/snapback]

7220859[/snapback]

Har dere RTW Gold? Det er noen som har finni ut at Gold ikke har BI 1.6, men 1.4 - så dere må patche til 1.6 og så installere modden.

http://www.thefourthage.org/forums/viewtopic.php?t=161

Skrevet

Noen forslag?

7217547[/snapback]

7220859[/snapback]

Har dere RTW Gold? Det er noen som har finni ut at Gold ikke har BI 1.6, men 1.4 - så dere må patche til 1.6 og så installere modden.

http://www.thefourthage.org/forums/viewtopic.php?t=161

7221802[/snapback]

Det funket nå, takk for hjelpen. Var sikker på 1.6 kom med ;)

Skrevet

Herlig det her Apoc, jeg har RTW gold men trengte ikke å patche til 1.6, forresten er det meningen at for noen enheter har de ikke bilde når du ser dem når du velger akkuratt den enheten. jeg har bare opplevd dette i Corsair Invasion og ikke i customs battle er det vanlig eller bare en bug hos meg?

Skrevet

Tenker du på unit cards'a? Det er noen få enheter som ikke har det: Dragonshield Riders, Blackroot Vale Bowmen, Dúnedanic Settlers, Harondor Sword Levies. Er det noen andre enn de du ikke ser?

Flott at du liker CI! :)

Skrevet

Oki, har spilt det litt nå, noe som irriterte meg noe inn i h******* var de der mumakilene..

Sitasjonen er som denne, har en fin mix av soldater, kongen er med i slaget.. 5 longbowmen, resterende er spearmen, Dol amroths men at arms elns og Citadel ett eller annet.. Uansett, mumakilene angriper, de får panikk etter at jeg har sendt av gårde en del flammepiler, men 1 overlever. Greit nok, problemet er at den kommer tilbake og ingen av bueskytterne skyter mot den, enda jeg prøver å tvinge dem.. Selvsagt går det som det må, den ene mumakilen springer igjennom mitt fine forsvar og ødelegger mine fine longbowmen og citadel guards..

Er det meningen at bueskytterne ikke skal kunne skyte på disse mumakilene når dem får panikk?

Skrevet

The Fourth Age: Total War Development Team presents:

THE FOURTH AGE: TOTAL WAR – CORSAIR INVASION V1.1

fatwsmallqt7.jpg

1.1 is a fix patch for The Fourth Age: Total War – Corsair Invasion v1.0. It includes many improvements and tweaks requested by the community, as well as some additional features. It also includes a brand new Historical Battle, ‘The Battle of the Cloven Way’; this is the battle where Faramir and the Rangers of Ithilien ambushed a passing Haradrian host (and where Sam saw his first, and last, Oliphaunt).

botcw1dz6.th.jpgbotcwux5.th.jpgbotcw3pl5.th.jpg

botcw4mg2.th.jpgbotcw2it6.th.jpgbotcw5yi6.th.jpg

We hope you have been enjoying 'Corsair Invasion', and that you will like this 1.1 version even more. I would like to take this opportunity to thank everyone for offering us your praise, feedback, and constructive criticism - it has been, and continues to be, invaluable to us in the development of the mod. Thank you!

List of Changes introduced with 1.1:

• The Battle of the Cloven Way historical battle added.
  • Many new unit cards which were missing in CI 1.0.
  • Decrease in settlement loyalty across the board.
  • Significant increase in population growth for Harad via traders.
  • Diminishment of trade and population growth for RK heartlands.
  • Possible city revolt CTDs blocked.
  • Trade capacity significantly increased for Rhûn/Khand area (and all trade resource values revised).
  • Easterling armies and hordes now given upkeep cost decrease to reflect their "live off the land" ability.
  • RK unit sizes (and some others) significantly revised.
  • RK VUS (Variable Unit Size) system adopted to allow variation in size, costs, etc. of the same unit type recruited from different settlement levels (applies to selected units only).
  • New "Lord's Barracks" added to RK (requires City Development).
  • Smith armour/weapon bonuses revised and Guild of Weaponsmiths no longer exceeding max. bonus.
  • Harad family members/traits revised.
  • Unit costs revised across the board.
  • Moral and defence skill tweaked upward across the board.
  • Higher-powered archers' attack strength reduced.
  • Missile Ammo reduced across the board.
  • Other minor tweaks and improvements.

Download links:

Corsair Invasion v1.1 | Mirror 1

Installation Instructions:

• Delete map.rmw in C:\Program Files\Activision\Rome - Total War/bi/ci/data/world/maps/campaign/the_south

• Run the installer .exe for the 1.1 patch (ensure that you have it pointed to your Rome directory where you installed CI v1.0).

• v1.0 saves should be compatible with v1.1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...