jossimd Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Hei. Jeg valgte Mazda RX-8 som min første bil, siden dette er en tuner bil så angrer jeg litt når jeg fant ut at du alle Porsche bilene var exsotic biler. Det jeg lurer på er om jeg kan kjøpe exotic og muscle biler senere i spillet selvom jeg valgte en tuner bil som min første.
ttt Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Konkrete spørsmål som dette skal under "Spørsmål og svar". No kjem det ikkje fram kva for ein plattform spelet er kjøpt på. Eg flytter derfor tråden til PC-delen i første omgang, så kan trådstarter seie i frå om dette er feil seinare. Svaret på spørsmålet er truleg det same uansett kva for ein versjon han har. Emnetittelen er og endra litt sånn at det kjem tydelegare fram kva tråden handlar om.
JoaJoa Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 (endret) Hva er forskjellen på å velge tunerbil, musclebil og exiticbil? har rundet spillet med tunerclass. er det noe poeng å starte en ny kariere for å runde med de andre klassene? hva er vitsen, jeg har jo både muscle og exotic biler jeg kan kjøpe nå også..? Endret 5. november 2006 av JoaJoa
Shaper^ Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Er ikke helt sikker, men du velger jo den bilen du liker, om du liker exotics så velger du det og som oftest så holder du deg til exotic klassen utover spillet, samme med american muscle og tuner. Du kan selvsagt ha alle bilene.
karlif Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Nei, det går nok ikke. Vil du ha alle Porschene må du spille exotic. Her er en liste med bilene, og klassene de tilhører: Tier 1 Alfa Romeo Brera Mercedes CLK 500 Tier 2 Aston martin DB9 Jaguar XK Lotus Elise Lotus Europa S Mercedes SL65 AMG Porsche Cayman S Tier 3 Audi le mans quattro BMW M3 GTR Ford GT Koenigsegg CCX Lamborghini Gallardo Lamborghini Murcielago Lamborghini Murcielago LP640 SLR McLaren Pagani Zonda Porsche 911 Turbo Porsche Carrera GT Porsche GT3 RS Muscle Tier 1 Chevy Camaro SS Chevy Chevelle SS Tier 2 Chrsler 300c SRT8 Dodge Charger RT Dodge Charger SRT8 Ford Mustang GT Plymouth Road Runner Pontiac GTO Vauxhall Monaro VXR Tier 3 Chevy Camaro Concept Corvette Z06 Dodge Challenger Concept Viper SRT-10 Plymouth hemi cuda Shelby GT500(1967) GT 500( 2007) Tuners Tier 1 Lexus Is 300 Mazdaspeed 3 Mazda RX-8 Mitsubishi Eclipse Nissan 240SX Tier 2 Mazda RX-7 Mitsubishi Eclipse GT Renault Clio V6 Toyota Corolla GTS Toyota MR2 VW Golf R32 Tier 3 Infiniti G35 Mits Lancer Evo IX-MR-edition Nissan 350z Nissan Skyline GT-R R34 Subaru Impreza WRX STi Toyota Supra Kilde: http://www.gamespot.com/ps2/driving/needfo...id=m-1-31451800
aimhigh Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hvilke biler er eksklusive for Collectors Edition?
Rottenspacehead Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hva synes dere som har dette spillet nå, om det? Tenkt å kjøpe det imorra eller no..
PHdZ Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Synst der eg ganske gøy og er uenig med bla. VG og 3'aren derias. Er kanskje litt for mykje av underground 2 og MW men har aldri hatt dei spela så eg synst carbon er både underholdande og gøyt. Desutten skal det vist vera bra på online, men har ikkje komt gjenom kariera enda så har ikkje testa det.
Rottenspacehead Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Er vel bare online på xbox 360?.. har selv bare NFS underground "1" . Så trur jeg vil like carbon veldig mye, siden jeg ikke har prøvd 2`ern og MW..
Dux ducis Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 (endret) Så hvordan fungerer dette? Må du velge spillmodus exotic, tuner eller muscle og så kan du kun kjøpe biler innenfor den klassen? Er forresten meget fornøyd med amcar utvalget i det spillet der! Chevrolet Camaro i Most Wanted var litt knapt Endret 7. november 2006 av Zythius
PHdZ Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Er vel bare online på xbox 360?.. har selv bare NFS underground "1" . Så trur jeg vil like carbon veldig mye, siden jeg ikke har prøvd 2`ern og MW.. 7238939[/snapback] Kor i svarten har du fått info om at det kun er xbox 360 som er online . Klart EA har lagd online funksjon på alle enheter som kan koble på nett. Så dermed, PC og XBOX 360. Iallfall heilt feil som du seier om online funksjonen.
-sparks- Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Noe jeg lurer på: er det noen belønning på å ha politiet etter seg og ha masse bounty?
Rottenspacehead Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Er vel bare online på xbox 360?.. har selv bare NFS underground "1" . Så trur jeg vil like carbon veldig mye, siden jeg ikke har prøvd 2`ern og MW.. 7238939[/snapback] Kor i svarten har du fått info om at det kun er xbox 360 som er online . Klart EA har lagd online funksjon på alle enheter som kan koble på nett. Så dermed, PC og XBOX 360. Iallfall heilt feil som du seier om online funksjonen. 7239061[/snapback] Så det vel på gamespot eller no.. det som gjorde at folk burde kjøpe til xbox 360 var at PS2 og PC ikke hadde online funksjon på NFS carbon.. men gøy at det er på PC og PS2 da=)
Rookie_NO Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Noe jeg lurer på: er det noen belønning på å ha politiet etter seg og ha masse bounty? 7239532[/snapback] Ja. Men de har innført et "reward cards" system som er en del kort (16 kanskje) som hver for seg gir deg tilgang til en spesiell bil. Hvert kort består av 4 kriterier som må oppfylles. En del av disse kriteriene har å gjøre med pursuits/bounty, men de er aldri samlet på samme kortet... (Vanskelig å forklare)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå