Gå til innhold

NFS Carbon spørsmål. Kan jeg kjøpe ny biltype?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg valgte Mazda RX-8 som min første bil, siden dette er en tuner bil så angrer jeg litt når jeg fant ut at du alle Porsche bilene var exsotic biler. Det jeg lurer på er om jeg kan kjøpe exotic og muscle biler senere i spillet selvom jeg valgte en tuner bil som min første.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konkrete spørsmål som dette skal under "Spørsmål og svar". No kjem det ikkje fram kva for ein plattform spelet er kjøpt på. Eg flytter derfor tråden til PC-delen i første omgang, så kan trådstarter seie i frå om dette er feil seinare. Svaret på spørsmålet er truleg det same uansett kva for ein versjon han har.

Emnetittelen er og endra litt sånn at det kjem tydelegare fram kva tråden handlar om.

Skrevet (endret)

Hva er forskjellen på å velge tunerbil, musclebil og exiticbil? har rundet spillet med tunerclass. er det noe poeng å starte en ny kariere for å runde med de andre klassene? hva er vitsen, jeg har jo både muscle og exotic biler jeg kan kjøpe nå også..?

Endret av JoaJoa
Skrevet

Er ikke helt sikker, men du velger jo den bilen du liker, om du liker exotics så velger du det og som oftest så holder du deg til exotic klassen utover spillet, samme med american muscle og tuner.

Du kan selvsagt ha alle bilene.

Skrevet

Nei, det går nok ikke. Vil du ha alle Porschene må du spille exotic. Her er en liste med bilene, og klassene de tilhører:

Tier 1

Alfa Romeo Brera

Mercedes CLK 500

Tier 2

Aston martin DB9

Jaguar XK

Lotus Elise

Lotus Europa S

Mercedes SL65 AMG

Porsche Cayman S

Tier 3

Audi le mans quattro

BMW M3 GTR

Ford GT

Koenigsegg CCX

Lamborghini Gallardo

Lamborghini Murcielago

Lamborghini Murcielago LP640

SLR McLaren

Pagani Zonda

Porsche 911 Turbo

Porsche Carrera GT

Porsche GT3 RS

Muscle

Tier 1

Chevy Camaro SS

Chevy Chevelle SS

Tier 2

Chrsler 300c SRT8

Dodge Charger RT

Dodge Charger SRT8

Ford Mustang GT

Plymouth Road Runner

Pontiac GTO

Vauxhall Monaro VXR

Tier 3

Chevy Camaro Concept

Corvette Z06

Dodge Challenger Concept

Viper SRT-10

Plymouth hemi cuda

Shelby GT500(1967)

GT 500( 2007)

Tuners

Tier 1

Lexus Is 300

Mazdaspeed 3

Mazda RX-8

Mitsubishi Eclipse

Nissan 240SX

Tier 2

Mazda RX-7

Mitsubishi Eclipse GT

Renault Clio V6

Toyota Corolla GTS

Toyota MR2

VW Golf R32

Tier 3

Infiniti G35

Mits Lancer Evo IX-MR-edition

Nissan 350z

Nissan Skyline GT-R R34

Subaru Impreza WRX STi

Toyota Supra

Kilde: http://www.gamespot.com/ps2/driving/needfo...id=m-1-31451800

Skrevet

Synst der eg ganske gøy og er uenig med bla. VG og 3'aren derias.

Er kanskje litt for mykje av underground 2 og MW men har aldri hatt dei spela så eg synst carbon er både underholdande og gøyt.

Desutten skal det vist vera bra på online, men har ikkje komt gjenom kariera enda så har ikkje testa det.

Skrevet (endret)

Så hvordan fungerer dette? Må du velge spillmodus exotic, tuner eller muscle og så kan du kun kjøpe biler innenfor den klassen?

Er forresten meget fornøyd med amcar utvalget i det spillet der! Chevrolet Camaro i Most Wanted var litt knapt :)

Endret av Zythius
Skrevet
Er vel bare online på xbox 360?.. har selv bare NFS underground "1" . Så trur jeg vil like carbon veldig mye, siden jeg ikke har prøvd 2`ern og MW..

7238939[/snapback]

Kor i svarten har du fått info om at det kun er xbox 360 som er online :hmm: .

Klart EA har lagd online funksjon på alle enheter som kan koble på nett.

Så dermed, PC og XBOX 360.

Iallfall heilt feil som du seier om online funksjonen.

Skrevet
Er vel bare online på xbox 360?.. har selv bare NFS underground "1" . Så trur jeg vil like carbon veldig mye, siden jeg ikke har prøvd 2`ern og MW..

7238939[/snapback]

Kor i svarten har du fått info om at det kun er xbox 360 som er online :hmm: .

Klart EA har lagd online funksjon på alle enheter som kan koble på nett.

Så dermed, PC og XBOX 360.

Iallfall heilt feil som du seier om online funksjonen.

7239061[/snapback]

Så det vel på gamespot eller no.. det som gjorde at folk burde kjøpe til xbox 360 var at PS2 og PC ikke hadde online funksjon på NFS carbon.. men gøy at det er på PC og PS2 da=)

Skrevet
Noe jeg lurer på: er det noen belønning på å ha politiet etter seg og ha masse bounty?

7239532[/snapback]

Ja.

Men de har innført et "reward cards" system som er en del kort (16 kanskje) som hver for seg gir deg tilgang til en spesiell bil. Hvert kort består av 4 kriterier som må oppfylles. En del av disse kriteriene har å gjøre med pursuits/bounty, men de er aldri samlet på samme kortet... (Vanskelig å forklare)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...