_Seth_ Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 @Koronag: :!: :!: :!: :!: Snylter!! HAHAHAHAHAHA! Når du kommer på nett igjen, må vi ta oss en runde med MP, å lære de gutta på Subsim hvordan man spiller SHIII!! @ tirehu: Skal PM deg så snart det er spill oppe!
TanglewoodD Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 For de som ikke har .. en lovlig versjon av SH3, hvordan skal vi gjøre det med 1.4 Patchen ? Vi kan da heller ikke spille på nettet vi ? ( dooh ) Men spillet i seg selv er genialt, håper at Sh4 kommer snart ja Fyller 31.Mars, så blir fin gave til meg selv. Denne gangen skal jeg kjøpe det ! hadde forresten den gamle ( ? ) Grey Wolfes pakka, var bra den å, men merka ikke så stor forskjell.
_Seth_ Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 For de som ikke har .. en lovlig versjon av SH3, hvordan skal vi gjøre det med 1.4 Patchen ? Vi kan da heller ikke spille på nettet vi ? ( dooh ) Men spillet i seg selv er genialt, håper at Sh4 kommer snart ja Fyller 31.Mars, så blir fin gave til meg selv. Denne gangen skal jeg kjøpe det ! hadde forresten den gamle ( ? ) Grey Wolfes pakka, var bra den å, men merka ikke så stor forskjell. 7969778[/snapback] Les "retningslinjene", Pkt. 7: sitat; "7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt.".
Jankee Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 No er helle ikkje SH3 verdens dyraste spel, fullt mulig å finne det i forskjellige butikker til 99,-
Vaff1 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 heisann. Er det noen som kunne tenke seg å lære meg dette spillet?? Tenkte da å ta en runde online med teamspeak eller lignende Vaff
koronag Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Joda, jeg kan godt gjøre det om en stund (pga null bredbånd akkurat nå), men seth er nok tilgjengelig. Ett tips er å registrere seg på subsim.com og sjekke ut blant annet en sticky for nykommere i spillet. Men jeg advarer deg, dette spillet er som en sykdom, man slutter aldri.
_Seth_ Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Joda, jeg kan godt gjøre det om en stund (pga null bredbånd akkurat nå), men seth er nok tilgjengelig. Ett tips er å registrere seg på subsim.com og sjekke ut blant annet en sticky for nykommere i spillet. Men jeg advarer deg, dette spillet er som en sykdom, man slutter aldri. 7981179[/snapback] Enig med Koronag, sjekk ut denne linken: ***ATTENTION*** Setup Steps For MP (kan være at det kreves registrering før du kan se innholdet, men det er verdt det, og koster heller ikke noe! ) Jeg venter enda på at Telenor skal iverksette opppkoblingen av min nye linje, så frem til da er jeg nok tvunget til å holde meg i land... Men, som Koronag sier, vær forsiktig... Man blir direkte avhengig av dette!
_Seth_ Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Joda, jeg kan godt gjøre det om en stund (pga null bredbånd akkurat nå), men seth er nok tilgjengelig. Ett tips er å registrere seg på subsim.com og sjekke ut blant annet en sticky for nykommere i spillet. Men jeg advarer deg, dette spillet er som en sykdom, man slutter aldri. 7981179[/snapback] Enig med Koronag, sjekk ut denne linken: ***ATTENTION*** Setup Steps For MP (kan være at det kreves registrering før du kan se innholdet, men det er verdt det, og koster heller ikke noe! ) Jeg venter enda på at Telenor skal iverksette opppkoblingen av min nye linje, så frem til da er jeg nok tvunget til å holde meg i land... Men, som Koronag sier, vær forsiktig... Man blir direkte avhengig av dette! 7989399[/snapback] bump
Sodd Ball Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Silent Hunter IV: Wolves of the Pacific har blitt leaked. Kanskje på tide med en egen tråd for nummer 4?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå