Gå til innhold

PVP rank spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja okey.. nei for jeg har egentelig ikke spilt noe på pvp.. og da jeg var på lvl 52 så var jeg på rank 1, helt il jeg fant ut at nårman når 51 kan man spille på AV og da går killsene ganske fort.. hadde jo 400 honored kills på en kamp som varte i 3 underkanten av 3 timer.. tror jeg spilte til sammen 6-7 timer og gikk opp 4 rank.... men blir det vannskeligere og vannskelige å komme opp i rank jo høyere rank du kommer?

Lenke til kommentar

du mister ingen ting, men rep rewards forsvinner ... altså de fjerner rep grinding, alt kommer til å koste honor blood "money" og marks.. AV rep rewards er de eneste gamle BG (AV,AB,WSG) rewardsa som blir igjen, men de kommer ikke til å være reward som rep reward men convertert over til det nye systemet, tror TuF kommer til å koste 1000 "honor blood money" og 20 AV eller AB marks..

 

sjekk worldofraids.com for info om BG rewards + World pvp rewards,

leaked patch notes er der også

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Rank 10 settet krever level 60.

7208713[/snapback]

 

 

rank 10 settet forsvinner i neste patch..

bare Grand marshall/High Warlord settet som kan "kjøpes" + HW/GM våpna

7208721[/snapback]

 

Vet :)

7208727[/snapback]

 

 

så snart blir det uker med søvnløse netter og honor grind igjen for å få GM/HW settet og våpna før TBC blir releasa :S

Lenke til kommentar
Rank 10 settet krever level 60.

7208713[/snapback]

 

 

rank 10 settet forsvinner i neste patch..

bare Grand marshall/High Warlord settet som kan "kjøpes" + HW/GM våpna

7208721[/snapback]

 

Vet :)

7208727[/snapback]

 

 

så snart blir det uker med søvnløse netter og honor grind igjen for å få GM/HW settet og våpna før TBC blir releasa :S

7208742[/snapback]

 

 

Jess.

Tenker jeg går for øksa først, har rank 10 gear osv, så jeg tar armor senere =]

Lenke til kommentar

Blir rank 10 snart. Skal prøve på rank 11 i 50 bg for epic mount (har vært twink siden 40 bg, hehe) og så gå rank 13 i 60 bg etter jeg har fått Exalted WSG og AB. Så nære. Imba rewards.

 

Og forresten har expansion blitt satt ut til januar eller februar tror jeg. God tid for rank 11 minst, for utrolig billig epic mount.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...