Gå til innhold

Lading av Creative Zen V Pluss uten PC


fyx

Anbefalte innlegg

Er det nokon som har prøvd å lada Creative Zen V Pluss i ein "USB ladar". Slik som kan lada mp3 spelara og anna utstyr som skal ladast i USB porten?

 

Eg kjøpe ein "Hama USB-lader", men då eg kobla den til, slo spelaren seg på, men begynte ikkje å lada. :(

 

Prøvde å lada iPOD'en min med den, og d gjekk heilt fint...

 

Nokon som har gode råd? (utan om å kjøpa orginal creativ ladar då)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg har kjøpt Creativ Zen V plus til dama i jule gave, første vi gjorde var å slå på mp3 spilleren og hørte litt på fm radioen. Virket bra det, men så skulle vil koble den til pc'en etter jeg hadde installert program varen som det sto i bruksanvisningen. Når jeg plugget mp3 spilleren i pc'en så kom det opp "Kjenner ikke igjen USB-enhet"

Hvorfor kommer det? Kommer heller ikke opp lade ikonet på mp3 spilleren.

Noen tips? Klarer den ikke å lade mp3 spilleren om det er lite batteri igjen!?!?! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg har kjøpt Creativ Zen V plus til dama i jule gave, første vi gjorde var å slå på mp3 spilleren og hørte litt på fm radioen. Virket bra det, men så skulle vil koble den til pc'en etter jeg hadde installert program varen som det sto i bruksanvisningen. Når jeg plugget mp3 spilleren i pc'en så kom det opp "Kjenner ikke igjen USB-enhet"

Hvorfor kommer det? Kommer heller ikke opp lade ikonet på mp3 spilleren.

Noen tips? Klarer den ikke å lade mp3 spilleren om det er lite batteri igjen!?!?! :dontgetit:

7571514[/snapback]

Har akkurat samme problemet. :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt Creativ Zen V plus til dama i jule gave, første vi gjorde var å slå på mp3 spilleren og hørte litt på fm radioen. Virket bra det, men så skulle vil koble den til pc'en etter jeg hadde installert program varen som det sto i bruksanvisningen. Når jeg plugget mp3 spilleren i pc'en så kom det opp "Kjenner ikke igjen USB-enhet"

Hvorfor kommer det? Kommer heller ikke opp lade ikonet på mp3 spilleren.

Noen tips? Klarer den ikke å lade mp3 spilleren om det er lite batteri igjen!?!?! :dontgetit:

7571514[/snapback]

Har akkurat samme problemet. :wallbash:

7573134[/snapback]

Samma her:\
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...