Fanta4free Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 (endret) jeg vill prøve og lage en populær tråd så hvorfor ikke svare på et så simpelt spm som så? hvem sang hører du på akurat nå? jeg selv hører på artist: Mnemic låt: Door 2.12 album: The Audio Injected Soul sjanger: metal gjerne lag en sånn en om sangen dere høer på sånn at folk kanskje kan få noe musikk ider Endret 2. november 2006 av TRibal89
Smeltelim Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Artist: Spock's Beard Låt: Of the beauty of it all Album: Octane Sjanger: Progrock (?)
Haraldson Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Oh, Spock's Beard er teh nice! Artist: Foo Fighters Låt: Times Like These Album: Skin and Bones Sjanger: Tja... Rock? Og, endre emnetittel og spørsmålet ditt, det heter hvilken og ikke hvem...
Muggkaare Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Artist: Mgla Låt: III Album: Presence Sjanger: Black Metal knall!
JPNord Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Artist: Iron Maiden Låt: The Clansman Album: Virtual XI Sjanger: Heavy Metal Har hørt en del på de to albumene fra Blaze Bayley-perioden til Maiden, og jeg må si at det er mye bra her. Helt klart to undervurderte album.
Programvare Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Artist: Metallica Album: And justice for all Låt: Blackened Sjanger: Heavy Metal... and keep rockin!
jacoP Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Artist: Gluecifer Låt: Take it Album: Automatic Thrill Sjanger: NORSK Punkrock
Jarmo Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Artist: jarmo Låt: Telletråd Album: Mods beste hits Sjanger: Perpetuum mobile
Anbefalte innlegg