danand13 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg kan ingen ting om mysql og php så da spør jeg om det fins en database som kan ta inn filer for det er kjekk å ha på skolen når jeg skal ha med filer hjem legge dem inpå webhotele logga meg inn og ta ut filer igjen går det ann?
iChristian Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kan du ikke bare laste opp filene til ftpserveren din da?
danand13 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 skule ønske det var så lett men jeg kan ikke instalere noe programer på skolen vi bruker stasjonære så derfor spør jeg om det kunne være en annen måte som eksempel en database
roac Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 skule ønske det var så lett men jeg kan ikke instalere noe programer på skolen vi bruker stasjonære så derfor spør jeg om det kunne være en annen måte som eksempel en database 7203725[/snapback] Har du vurdert en minnepinne? Eller er det sperret for det også?
danand13 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Nei, det er ikke usb tilgang på pcenen der de er så gamle fordi de blir brukt til servere
iChristian Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hva med å lage et filopplastningsskript som laster filen rett opp på serveren din som en vanlig fil? altså ikke database?
danand13 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Jeg veit ikke jeg vis noen kan lage en sånn fil som kan ta inn en fil og ta ut så hadde det vært veldig kjekkt det assså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå