cyberPanda Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor bare tuller, men det hadde vært litt kult
.tomf Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Ja, nå kan man nesten bare gå bakover før det blir til "Battlefield: Galaxies". Håper selv på litt mer 2.verdenskrig action siden jeg synes den perioden passer ypperlig til spill, men det er vel heller tvilsomt at vi vil få noe sånt igjen.
cyberPanda Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Ja, nå kan man nesten bare gå bakover før det blir til "Battlefield: Galaxies". Håper selv på litt mer 2.verdenskrig action siden jeg synes den perioden passer ypperlig til spill, men det er vel heller tvilsomt at vi vil få noe sånt igjen. 7199809[/snapback] hvorfor tror du det? jeg er nesten helt sikker på at DICE kommer til å lage Battlefield 1943. hvis de gjør det bra kommer det til å bli en kjempesuksess, og det vet de!
.patrick Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Dere har misforstått. Det handler ikke om tidsepoke, men budskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå