joxan Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Hey Som emnetittelen sier, så trenger jeg hjelp til musikk valg i en end-game(Molten Core) guild film Vet dere om noen post dem ^^, mvh Joxan
Reached Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 (endret) Ta den sangen du synes er bra. kanskje noe met litt fart og futt i, ikke sånn techno Deep Purple - Burn Deep Purple - Fireball Fire! Endret 1. november 2006 av Adey
Gnimmels Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Sikkert mange folk som bare poster favorittbanda sine her^^ hehe. I Molten core synes jeg at man burde ha noe metall, selv om metall kanskje er "kald" musikk, så passer det liksom ikke akkurat med jazz:P Dimmu Borgir er hvertfall en sikker vinner hos meg til sånne ting.. Ellers så kunne Mastodon, Between the buried and me og Cynic vært artige valg... Du som skal lage filmen, så du burde jo bruke musikk du liker^^
joxan Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 jeg har mest "bråkmusikk", kunne tenke meg noe lignende som i denne filmen http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=22854 , jeg prøvde og laste ned Harry Gregson-Williams - Crusaders , men funka ikke
Lightningwolf Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Now Diabolical fra Satyricon er jo genial til sånt.
Be__bad Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 soil- breaking me down? som en avsluttning?
DeadbeaT Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 soil- breaking me down? som en avsluttning? 7199525[/snapback] gud god, verdens mest brukte pvp sang etter at Pat brukte den? nei, styr unna, tenk nytt.
Skarstard Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 (endret) Alt bortsett fra Requiem for a Dream funker fint. E Nomine - Schwarze Sonne Turbonegro - Train of Flesh Jimi Hendrix - Fire (^^) Iron Maiden - Blood Brothers Metallica - Fuel Metallica - Some Kind of Monster Endret 1. november 2006 av Skarstad
Lightningwolf Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Alt bortsett fra Requiem for a Dream funker fint. E Nomine - Schwarze Sonne Turbonegro - Train of Flesh Jimi Hendrix - Fire (^^) Iron Maiden - Blood Brothers Metallica - Fuel Metallica - Some Kind of Monster 7199872[/snapback] Men Requim for a Dream soundtrack remix EIER jo all musikk som finnes på denne kloden. Den passer til PVP videoer den passer til Matrix den passer til alt. Jeg fikk nettopp bevist at du og jeg er så langt fra hverandre i musikksmak som det gåt ann og komme.
Carl M Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Prøv å ikke utelukkende bruke en musikksjanger. En film med kun metal eller kun techno/whatnot blir helt grusom å se. Unngå også musikk med veldig smal appell.
Skarstard Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Men Requim for a Dream soundtrack remix EIER jo all musikk som finnes på denne kloden. Den passer til PVP videoer den passer til Matrix den passer til alt. Jeg fikk nettopp bevist at du og jeg er så langt fra hverandre i musikksmak som det gåt ann og komme. 7200095[/snapback] Neida, jeg liker låten godt, men den blir brukt så altfor, altfor ofte.
Lightningwolf Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Men Requim for a Dream soundtrack remix EIER jo all musikk som finnes på denne kloden. Den passer til PVP videoer den passer til Matrix den passer til alt. Jeg fikk nettopp bevist at du og jeg er så langt fra hverandre i musikksmak som det gåt ann og komme. 7200095[/snapback] Neida, jeg liker låten godt, men den blir brukt så altfor, altfor ofte. 7200201[/snapback] Sant nok men de fleste som bruker den misbruker den.
Amon Amarth Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Alt bortsett fra Requiem for a Dream funker fint. E Nomine - Schwarze Sonne Turbonegro - Train of Flesh Jimi Hendrix - Fire (^^) Iron Maiden - Blood Brothers Metallica - Fuel Metallica - Some Kind of Monster 7199872[/snapback] Ser for meg "SOME KIND OF MONSTER!" når man flyr på magmadar i det man starter rag encounteret, kan man jo ha GIVE ME FUEL GIVE ME FIRE, GIVE ME THAT WHICH I DESIRE!! etc... veldig bra...
Footy Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Hadde vært fint å se en UTEN Metall/tung musikk for en gang skyld... Det er gjort for å si det sånn.. Prøv heller på noe orginalt, ikke det at jeg har noe forslag
Footy Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 sa ikke glad, men det finnes så UTROLIG mye annet en tung metall, men de fleste som lager WoW filmer vet tydligvis ikke dette.. Personlig så er jeg ingen fan av tung metall og må konstant mute videoene jeg ser på
Hel Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Enig med Footy. Vær litt original, og ikke bruk for mye metall. Greit at metall passer bedre i Molten Core enn Paul McCartney, men det finnes så mye musikk. Hva med noe norsk? Raga eller tilogmed DumDum?
Intimvask Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Tror ikke Mc passer med noe "glad" musikk 7200477[/snapback] Jepp, prøv Muse
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Tror ikke Mc passer med noe "glad" musikk 7200477[/snapback] Jepp, prøv Muse 7201388[/snapback] med bliss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå