Gå til innhold

Trenger help til musikk valg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey

Som emnetittelen sier, så trenger jeg hjelp til musikk valg i en end-game(Molten Core) guild film :)

Vet dere om noen post dem ^^,

mvh Joxan

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ta den sangen du synes er bra. kanskje noe met litt fart og futt i, ikke sånn techno :p

Deep Purple - Burn

Deep Purple - Fireball

:p Fire!

Endret av Adey
Skrevet

Sikkert mange folk som bare poster favorittbanda sine her^^ hehe.

I Molten core synes jeg at man burde ha noe metall, selv om metall kanskje er "kald" musikk, så passer det liksom ikke akkurat med jazz:P

Dimmu Borgir er hvertfall en sikker vinner hos meg til sånne ting.. Ellers så kunne Mastodon, Between the buried and me og Cynic vært artige valg... Du som skal lage filmen, så du burde jo bruke musikk du liker^^

Skrevet (endret)

Alt bortsett fra Requiem for a Dream funker fint.

E Nomine - Schwarze Sonne

Turbonegro - Train of Flesh

Jimi Hendrix - Fire (^^)

Iron Maiden - Blood Brothers

Metallica - Fuel

Metallica - Some Kind of Monster

Endret av Skarstad
Skrevet

Jimi Hendrix - Fire (^^)

Metallica - Fuel

7199872[/snapback]

Men Requim for a Dream soundtrack remix EIER jo all musikk som finnes på denne kloden. Den passer til PVP videoer den passer til Matrix den passer til alt. Jeg fikk nettopp bevist at du og jeg er så langt fra hverandre i musikksmak som det gåt ann og komme.
Skrevet

Prøv å ikke utelukkende bruke en musikksjanger. En film med kun metal eller kun techno/whatnot blir helt grusom å se. Unngå også musikk med veldig smal appell.

Skrevet
Men Requim for a Dream soundtrack remix EIER jo all musikk som finnes på denne kloden. Den passer til PVP videoer den passer til Matrix den passer til alt. Jeg fikk nettopp bevist at du og jeg er så langt fra hverandre i musikksmak som det gåt ann og komme.

7200095[/snapback]

Neida, jeg liker låten godt, men den blir brukt så altfor, altfor ofte.

Skrevet

7200095[/snapback]

Neida, jeg liker låten godt, men den blir brukt så altfor, altfor ofte.

7200201[/snapback]

Sant nok men de fleste som bruker den misbruker den.
Skrevet

Jimi Hendrix - Fire (^^)

Metallica - Fuel

7199872[/snapback]

Ser for meg "SOME KIND OF MONSTER!" når man flyr på magmadar

i det man starter rag encounteret, kan man jo ha GIVE ME FUEL GIVE ME FIRE, GIVE ME THAT WHICH I DESIRE!! etc... :D

veldig bra...

Skrevet

Hadde vært fint å se en UTEN Metall/tung musikk for en gang skyld... Det er gjort for å si det sånn..

Prøv heller på noe orginalt, ikke det at jeg har noe forslag

Skrevet

sa ikke glad, men det finnes så UTROLIG mye annet en tung metall, men de fleste som lager WoW filmer vet tydligvis ikke dette..

Personlig så er jeg ingen fan av tung metall og må konstant mute videoene jeg ser på

Skrevet

Enig med Footy. Vær litt original, og ikke bruk for mye metall. Greit at metall passer bedre i Molten Core enn Paul McCartney, men det finnes så mye musikk. Hva med noe norsk? Raga eller tilogmed DumDum?

Gjest Slettet+987123897
Skrevet
Tror ikke Mc passer med noe "glad" musikk :p

7200477[/snapback]

Jepp, prøv Muse ;)

7201388[/snapback]

med bliss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...