frostbitten Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Nei, så kjipt! Dere som fikk bestilt må fortelle oss hvordan det gikk. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Beløpet blir vel reservert fra din konto tror jeg, så hvis butikken kansellerer ordren blir reserveringen hevet og alt er som før. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Si fra om noen finner en måte å bestille allikevel (msn meg). Jeg vil ha LCD-skjerm, nå sitter jeg med en stor, fæl crt. Lenke til kommentar
Jan-Vidar Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Prøvde å betale med visa på en skjerm. Fikk bare feilmelding og nå har de reservert summen 3 ganger på kontoen. Lenke til kommentar
Jan-Vidar Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Er litt fristende å bestille bare for å se hva som skjer Edit: prøvde, går jo ikke å betale med visa der, blir bare feilmld.. 7198617[/snapback] Har du sjekket om de har reservert beløpet hos deg også? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Har prøvd en stund nå, klarer ikke få inn en ordre :'( Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Haha, ordren min sitter ennå "til behandling"^^ Får jeg de 2x19" skjermene blir det fest. Sannsynligvis ikke, menmen. Vi får se. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Tror dere vill få viss de har på lagre... for å si det slikt det blir ikke kjøpt flere! Men ser at enkelte butikker ikke har sjønt det. Også viss sony har gått ut av markedet så blir det vell ingen reprasjoner på feilene. Ikke sikkert det blir refundert penger en gang... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Der ble min også kansellert Jaja, det var gøy så lenge det varte Noen som egentlig fikk? Melding fra en kis: Hei Takk for din bestilling hos Stretto Dessverre var det oppstått en prisfeil fra leverandøren av Sony monitorer i går. - Alle priser oppdateres på bakgrunn av prisfiler fra leverandør. Beklager derfor at vi måtte kansellere din bestilling. - Dette er regulert i våre salgs- og leveringsvilkår - Autorisasjonen mot kortet er opphevet. Beklager ulempene dette medfører, ser frem til å høre fra deg igjen! Endret 2. november 2006 av Mads-b Lenke til kommentar
hox Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Min er enda "til behandling", men jeg valgte å betale via overføring til konto, noe jeg ikke har gjort enda .. Får ringe advance senere og høre hva de sier..Noen som har prøvd å ringe dem? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Der ble min også kansellert Jaja, det var gøy så lenge det varte Noen som egentlig fikk? 7202169[/snapback] min å svarte til tullinger de er asså... Lenke til kommentar
Jan-Vidar Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Prøvde å finne hvor Advance tar forbehold om feilprising, men fant det ikke. Lenke til kommentar
_andreash_ Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Prøvde å finne hvor Advance tar forbehold om feilprising, men fant det ikke. 7202543[/snapback] www.advance.no: "Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Dersom det er forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som gjelder (f.eks. PCer kommer ikke nødvendigvis med skjerm selv om bildet viser det). Hvis noe er uklart, vennligst send epost til kundestøtte før du bestiller. Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel." Dette står nederst på sida deira... Synst butikken burde få svi når dei feilpriser eg. Pris er pris... Kan ikkje forstå at dei kan reservere seg mot slikt. Hadde dei måtta ha solgt varen til oppgitt pris ville dei ha sjekka prisane ein ekstra gang før dei la det ut på nettet. Endret 2. november 2006 av _andreash_ Lenke til kommentar
sirkillalot Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 ser man det! jeg fikk mail i dag tidlig av advance.no det gikk ikke kundenes vei denne gang nei desverre: Hei, På grunn av en feil i speiling av priser fra en av våre distributører har varen fått helt feil utsalgspris. Vi beklager dette og er desverre nødt til å slette ordren. Vennligst oppgi bankkonto for refusjon hvis ordrens beløp har blitt innbetalt til vår bankkonto. Det gjøres samtidig oppmerksom på at vi tar forbehold om slike feil. mvh advance Lenke til kommentar
Flex Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Prøvde å bestille 2 stk 19" skjermer hos både PC Ekspress og Digihome i 13-tiden i går (altså før denne tråden ble opprettet), men fikk etter kort tid svar om at ordren ble kansellert pga. feil priser fra leverandør (de hadde visst brukt euro i stedet for kroner) Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Rart de bruker over en dag på å få ordnet slike feil, skulle de egentlig blitt straffa for. Desutten kan en skrive hva en vil nederst på slike "lov om feilprising", kan si at varen over er eller vil mest sannsynlig ikke ligne på den som er avbildet og du vil få et helt annet produkt:P Lenke til kommentar
_andreash_ Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Så lenge ein får ordrebekreftelse, og pengane er "borte" frå konto, så meiner eg at handelen er gjennomført. Men berre mi personlige meining. Endret 2. november 2006 av _andreash_ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hva skjer om man ikke oppgir bankkonto for refusjon? Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 2. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hva skjer om man ikke oppgir bankkonto for refusjon? 7204447[/snapback] Da har du nok mistet de pengene Eller så har du dem i rest. Tviler på at du får skjermen til den prisen Lenke til kommentar
Jan-Vidar Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Hva skjer om man ikke oppgir bankkonto for refusjon? 7204447[/snapback] Da har du nok mistet de pengene Eller så har du dem i rest. Tviler på at du får skjermen til den prisen 7205929[/snapback] Skulle ikke forundre meg om at det er flere av oss som kommer til å gjøre det. Har store problemer med å få tilbake pengene. Kr 4000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå