Feltherre Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 (endret) Hei Trenger litt hjelp her er på utkikk etter et bra rippeprogram,som både som ripper i god kvalitet og som ikke er så tidkrevende.En ting jeg vil at dette rippeprogrammet skal ha er sånn at jeg kan få med menyen som er i dvd filmer.Har brukt FaireUse Wizard før men på dette programmet får jeg ikke med menyen. Så ver så snill hjelp meg her. Endret 1. november 2006 av SirHenrik
toff-toff Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 hehe... prøv å bruk DVD Shrink, bruker programmet selv, og det er ganske greit... der får du med alt i filmen, sånn som meny osv... Trykk her for å laste ned DVD Shrink GRATIS!
Feltherre Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 hehe... prøv å bruk DVD Shrink, bruker programmet selv, og det er ganske greit... der får du med alt i filmen, sånn som meny osv... Trykk her for å laste ned DVD Shrink GRATIS! 7197253[/snapback] Takk for forslaget,men syns kvaliteten på filmene ikke var så bra.En annen ting jeg har ikke tenkt å brenne ut DVDen etterpå,med det første.
Chevelle Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Har brukt og testet de fleste rippe programer og bruker nå DVDFab Platinum som jeg er godt fornøyd med.
Feltherre Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Takk for forslag skal prøves ut
Ondskapen Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Du kan jo stille inn kvaliteten på DVD Shrink da, allt fra halvparten til maks kvalitet.
Feltherre Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Du kan jo stille inn kvaliteten på DVD Shrink da, allt fra halvparten til maks kvalitet. 7200322[/snapback] Jo så det men,etter dvden er ferdig så må jeg brenne den ut og det vil jeg ikke
Ondskapen Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Du må ikke brenne den ut, det er et valg..
Feltherre Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Jeg prøvde å skru opp kvaliteten,men syns ikke det ble noe særlig bedre. jeg vil helst ha andre forsalg en DVD Shrink.
Ondskapen Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Du kan prøve noen av disse programmene...
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 DVDFab decrypter er også bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå