Gå til innhold

Club3d ok leverandør?

pax1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vist du er usikker på om du tør kjøpe Club3D så bør du vel gå for en mer kjent produsent.

Men jeg har et Club3D Radeon 9250 kort. Det er helt greit. Men dette er jo et veldig gammelt kort da.

Skrevet
Vist du er usikker på om du tør kjøpe Club3D så bør du vel gå for en mer kjent produsent.

Ja... lurer litt på det. Hvis kvaliteten er den samme som hos andre, så er jo det ikke noe problem om de har mindre volum... men hadde vært greit å visst litt mer...

Skrevet

Hatt flere Club3d kort og aldri hatt problemer med dem. Faktisk så brukte de da referansedesignet fra ATI og klistra kun på sin eget merke på vifta. Tar jeg ikke fiel så er/var korta bygd av ATI også. Vet ikke åssen det er no.

Skrevet

Ingen ting galt med Club3D. Hvis jeg ikke tar helt feil, så lager ATi/Sapphire så godt som alle kortene, uansett merke. Jeg ville bare gått for det som var billigst.

Skrevet

Eneste forskjell på kortene er bundle og evt. overklokk likevel, så jeg ser liten grunn til å ikke gå for det billigste du finner (om det ikke da er en spesiell bundle du er ute etter).

Skrevet

Har også et Club3D 7900GTX...funker som en drøm! Men det må sies at jeg var litt skeptisk jeg også, hadde mer lyst på POV 7900GTX! Men som sagt jeg jeg storfornøyd!

Skrevet

Da har jeg bestilt et Club 3D X1950XTX. :D

Med de nyeste Catalyst driverne går forhåpentligvis installasjonen greit.

Takk for tilbakemeldingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...