Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi 80 1.8S nyinnkjøpt! (skrotet)

PC^2020

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dragvoll er visstnok en fin plass å sladde på :p

7213212[/snapback]

DRAG-voll er prøvd og funnet i orden, men i og med at den krafta jeg må trekke i brekket med for å få låst bakhjulene tilsvarer å løfte 50 kg med høyrehånda trengs det en del trening før jeg får til de helt smoothe sideskrensene med denne vogna :thumbup:

Skrevet

Har hatt slik bil selv, billig bil. Dyyyyre deler. Varmeapretet mitt var og ødelagt. Men ikke på samme måte. Det hvite dekselet der alle wirene er var ødlagt. Bare den hvite delen der koster 1000kr ny. Drivledd er jeg litt usikkerpå, kostet ihvertfal 903kr til min quattro men det er hva møller betaler for delen, og ikke hva dem selger den til.

Ellers til tikking kan jeg anbefale oljeskift. Nytt filter og fyll på med god kvalitetsolje, helsyntetisk. Herja gamle bilen min godt. At den forsatt levde når jeg leverte den inn for knusing er forsatt et under, så det skal audien ha. Må være det dårligeste kjøptet noen gang jeg har gjort (betalte bare 3000kr da:P) og det tror jeg du har og gjort.

Skrevet (endret)
Har hatt slik bil selv, billig bil. Dyyyyre deler. Varmeapretet mitt var og ødelagt. Men ikke på samme måte. Det hvite dekselet der alle wirene er var ødlagt. Bare den hvite delen der koster 1000kr ny. Drivledd er jeg litt usikkerpå, kostet ihvertfal 903kr til min quattro men det er hva møller betaler for delen, og ikke hva dem selger den til.

Ellers til tikking kan jeg anbefale oljeskift. Nytt filter og fyll på med god kvalitetsolje, helsyntetisk. Herja gamle bilen min godt. At den forsatt levde når jeg leverte den inn for knusing er forsatt et under, så det skal audien ha. Må være det dårligeste kjøptet noen gang jeg har gjort (betalte bare 3000kr da:P)  og det tror jeg du har og gjort.

7228403[/snapback]

hehe, ja den går på dynga den uka her, er det noen som vil rappe meg seg noe, så får dere bare si ifra. Bare å komme å plukke av. Har bra helårsdekk på den.. De går med på fyllinga om ingen skal ha :love:

Endret av pc^2004
Skrevet (endret)

Joda, har en ekstrabruker her som jeg brukte for 4 år sia, skulle egentlig bytte nick, men det gikk ikke. Så jeg måtte lage ny bruker.. Aner ikke hva som har skjedd med pc^2004-kontoen, har blitt hacka på en eller annen måte. Men samma det

Vi taua audin til stokkstad i stad, med en boble :!:. Møtte en kranbilmann uttafor som tok inn biler utenfor åpningstiden. Fikk 1000 i hånda og jeg syns det var greit :love:

Endret av magne30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...