Gå til innhold

http://www.amraam.no/


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg handla der for litt over en måned siden, kjøpte et asus hovedkort, et kabinett og to kabinettvifter, fikk tilsendt kabinettet etter 10 dager, men ikke noe tegn til hverken hovedkort eller vifter.

 

Etter to uker sendte jeg en mail og spurte om å få vite statusen på pakka, har ikke fått noe som helst svar på mailen ennå. Dermed ringte jeg til dem, meget bra telefonservice, de sjekka pakka og fant ut at den hadde blitt satt som levert i status, men at de hadde glemt å sende den avgårde! Jeg ble da lovet at jeg skulle ha pakka innen 4 dager, en uke senere hadde jeg fortsatt ikke fått den så jeg ringte på nytt, ga dem telefonnummeret mitt men har etter 2 dager ennå ikke blitt ringt opp.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-10 14:15, skrev Beeblebrox:

... de sjekka pakka og fant ut at den hadde blitt satt som levert i status, men at de hadde glemt å sende den avgårde! Jeg ble da lovet at jeg skulle ha pakka innen 4 dager, en uke senere hadde jeg fortsatt ikke fått den så jeg ringte på nytt, ga dem telefonnummeret mitt men har etter 2 dager ennå ikke blitt ringt opp.


Med de sendingene jeg har fått, har det aldri kommet noe pakkesøk-nr. i mailen - lappen bare dumper ned i postkassa en vakker dag.

 

Tror ikke de ringer heller, pakka bare kommer seint omsider... Amraam bør skjerpe seg !

 

Har faktisk lurt på om sjappa går bra ( har fortjeneste og folk nok o.s.v. ), så jeg spurte rett ut. Han sa de har så mye å gjøre, så sånn sett er det 'et luxus-problem' - hmm...

Lenke til kommentar

jeg sendte mail til de for noen dager siden og spurde hva portoen ville blir på det toweret. og fekk til svar:

 

Vi har tenkt å sette ned prisen på blue toweret slik at vi kan tilby deg toweret for 1057kr med porto og frakt.

Bare legg ved denne mailen når du bestiller.

 

 

Hehe, de senkte prisen med 100kr. Det kaller jeg service.

 

når jeg sjekket prisene opp manuelt så ble det egentlig 1157kr med porto og frakt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har handlet PC (i komponenter) hos Amraam, og har ikke annet en positive erfaringer, raske til å svare på mail, og fleksible på pris hvis man handler litt mere en en ting samlet, og de gir fornuftige svar på telefonen.

(men de er seine til å sende ut varene)

 

HAr ute en forespørsel på ny PC nå hos flere Web-shoper, og amraam er de eneste som til nå har gitt et reelt tilbud, og ikke bare en sammenrasking via sin egen webshop, helt ukritisk (pcutstyr.no er jo helt på jordet da de bl.a. foreslo å bytte en DVD-rom til 560 til en DVD-rom til 1424 som de ikke engang hadde på lager... og Suntec kassen hadde de bytta til en "Chieftec slamre-brummer")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...