tiefling Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 (endret) Okey, ble sent i dag fra GameZone. Men bor på "feil" side av polarsirkelen, så regner ikke med å få den før fredag Posten's Reinekspress tar litt tid. Uansett, gleder meg Endret 1. november 2006 av tiefling
Laserlasse Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Sorry - har ikke oversikt over proxies - men du finner som regel greit med tilfeller hvis du søker!
Dr. Mobius Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Mitt ble sendt i dag Gleder meg til den store dagen!
Nitrius Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Fikk tak i spillet istad. Spaceworld på stovner hadde noen par kopier av spillet
kfhauger Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Har spilt i ca 6 timer nå og er storfornøyd. Har den gode gamle følelsen fra nwn. Gled dere.
ArghoZ Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Det har vist kommet til Spaceworld i sarpsborg, mongo huene i kassa(nye folk) så ikke at nwn2 lå rett nedi disken når jeg var der.... -___- /sigh
dup Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Har spilt i ca 6 timer nå og er storfornøyd. Har den gode gamle følelsen fra nwn. Gled dere. 7200004[/snapback] Hvordan flyter dette spillet synes du? Tror du det trengs heftig maskinvare for å kjøre det greit? (I forhold til Gothic3 f.eks)
ArghoZ Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Noen som gidder å post'e noen bilder? Vil gjerne se en dverg cleric med skjegg
andir Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 (endret) Gleder meg enormt nå, lest rundt på det offisielle forumet, og det er ganske positiv tilbakemelding stort sett. Har også kommet flere anmeldelser, deriblant fra Game Informer og Worthplaying. Gamespy og IGN har, som Penneknekt postet tidligere i topic'et, kommet med førsteinntrykk, og IGN har også noen nye filmer. På Gamespot er den siste Designer Diary'n lagt ut, samt en ny video fra utviklerne, så her er det nok av lesestoff for den som er interessert. Noen som har tenkt ut hva slags karakter dem skal spille som første gangen? Endret 1. november 2006 av andir
Livslykka Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Jeg skal spille som dexterity-monk med weapon finesse. Planlegger å spille gjennom med to-tre venner. Eller kanskje det blir en ranger, også med weapon finesse, jeg liker den featen.
ArghoZ Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Yea, hører det er som nwn1 bare bedre så må være ganske bra ^^ Skal først lage en dverg cleric+blackguard tror jeg, eller barbarian+frenzied barbarien dverg.. men er ikke sikker.
paranoide Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Noen som har noen gode ord om performance? Post gjerne specsa dine og hvordan andre spill kjører.
Zappy Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Ble skuffet over NWN1 ettersom jeg forventet et nytt Baldurs Gate. Må vel plukke opp NWN2 for å se hva det blir av det.
paranoide Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Tar det helt utrolig lang tid for andre å installere patchen?
Dr. Mobius Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Noen som kan legge ut noen bilder fra spillet?
Penneknekt Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Gamespot har nå anmeldt Neverwinter Nights 2, og gitt spillet karakteren 8.6. The Good: Compelling story will keep you hooked for the entire 50-plus hours it takes to finish the single-player campaign; full-featured toolset lets you easily create and share new modules; this is just about the most authentic representation of dungeons & dragons you'll find in any game; excellent music and mostly well-done voice acting; the interactive dialogue and influence system make for dynamic and entertaining character interactions. The Bad: Frustrating camera requires constant attention; steep system requirements for a game that doesn't look particularly good; the artificial intelligence doesn't always cooperate. Les hele omtalen her.
kfhauger Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Har spilt i ca 6 timer nå og er storfornøyd. Har den gode gamle følelsen fra nwn. Gled dere. 7200004[/snapback] Hvordan flyter dette spillet synes du? Tror du det trengs heftig maskinvare for å kjøre det greit? (I forhold til Gothic3 f.eks) 7200068[/snapback] Jeg har en 4800+ x2, 2gb ram og et 1900xtx 512mb skjermkort. Kjører alt på maks bortsett fra skygger, gikk ned til medium. Flyter som vann. Perfekt for min del.
paranoide Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg syntes det går alt for treigt her, spesielt med tanke på hvor dårlig spillet ser ut. Jeg gir meg meg nå, og venter til jeg har en bedre PC en gang i fremtiden. Vil heller oppleve spillet sånn utviklerene tenkte det enn alt på low og lav framerate.
mortefos Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 håper mitt ligger og venter i postkasa når jeg kommer hjem....i såfall kan jeg legge bort gohtic til de får patcha litt til
dup Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg syntes det går alt for treigt her, spesielt med tanke på hvor dårlig spillet ser ut. Jeg gir meg meg nå, og venter til jeg har en bedre PC en gang i fremtiden. Vil heller oppleve spillet sånn utviklerene tenkte det enn alt på low og lav framerate. 7203260[/snapback] Hva slags maskin sitter du på da? (Lurer nemlig på om jeg skal kjøpe dette selv, men vet ikke om maskina mi holder)
Anbefalte innlegg