TaigaH Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 (endret) 6% hit cap er bullshit Er vel 18% på level 63 mobs eller noe slikt. 12%ish på level 62. 8%ish på level 61. og 4%? cap på level 60 mobs. 6% er ikke BS. 6% er nevnt flere steder på EU og US warrior forum. For 2H selvsagt. Men å si at det nødvendigvis er cap kan jo riktignok være litt feil. Men 6% er stedet å være for pve dmg dealing 2H i følge en del poster. 7189073[/snapback] Ganske sikker på at Per-Stian har mer rett her. Har selv lest litt om dette, og imo har Per-Stian mer rett Men før jeg får se en blue om det, er jeg ikke sikker på noe uansett, abyssal for arms(PvP), titanic for fury(PvE) så det blir vel abyssal for deg. MS = Mortal Strike Endret 31. oktober 2006 av TaigaH
gamer73 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Ganske sikker på at Per-Stian har mer rett her.Har selv lest litt om dette, og imo har Per-Stian mer rett Men før jeg får se en blue om det, er jeg ikke sikker på noe Som jeg oppdatterte i posten min så var mitt ordvalg av "cap" ikke helt korrekt. 6% er som sagt det som er optimalt for pve dmg dealing 2H. Dem fleste bruker 5% som 2hander cap og det gjør jeg også. Men en poster som hadde studert dette inngående og over tid mente 6% var det som ville være det optimale. dette med selvsagt i tankene at +to hit over 6% ikke ville svare seg pga nedprioriteringer av dem andre "statsa".
PSV Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 6% hit cap er bullshit Er vel 18% på level 63 mobs eller noe slikt. 12%ish på level 62. 8%ish på level 61. og 4%? cap på level 60 mobs. 6% er ikke BS. 6% er nevnt flere steder på EU og US warrior forum. For 2H selvsagt. Men å si at det nødvendigvis er cap kan jo riktignok være litt feil. Men 6% er stedet å være for pve dmg dealing 2H i følge en del poster. 7189073[/snapback] Ganske sikker på at Per-Stian har mer rett her. Har selv lest litt om dette, og imo har Per-Stian mer rett Men før jeg får se en blue om det, er jeg ikke sikker på noe uansett, abyssal for arms(PvP), titanic for fury(PvE) så det blir vel abyssal for deg. MS = Mortal Strike 7190793[/snapback] Vel, jeg tror (mener) at min var mer rettet mot dual-wield.
Xanitra Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Skrevet 31. oktober 2006 Ja vel uansett.. virker som dere alle mener at det er abyssals som er mer riktig for meg siden jeg driver mye med pvp og slikt,. Greit med litt helse også, med 15 + i stamina på abyssals er vel det ikke noen sak.
.Marcus Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hit cap for 2h for å fjerne det meste av misses: lvl 60 mob: 6% hit lvl 61, 7% lvl 62, 8% lvl 63, 9% Hvis DW, weapon swings får en base MISS rate på 24%, ikke noe dilldall med at det bare er OH som får økt misschance osv. Special ability missrate følger tabellen for 2h våpen. Med 12% hit har du komt langt som rogue/DW warrior
likferd Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Spells har 18% "miss" mot en 63. Dualweild har 24%. 2h har rundt 9% som sagt.
.Marcus Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Spells har 18% "miss" mot en 63. Dualweild har 24%. 2h har rundt 9% som sagt. 7191885[/snapback] For dem som lurer på hvorfor spells får høy resistrate på en lvl 63 mob er fordi resistrate øker eksponensielt og ikke lineært for å regne inn dodge og parry lik en melee class vil oppleve en 63 mob.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå