Gå til innhold

TES: Syns du noe er vanskelig i The Elder Scrolls III?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle starte en slik tråd siden jeg fant ikke noen andre slike:

 

Hvis du syns noe er vanskelig i The Elder Scrolls III, så bare spør her, det er sikkert noen der ute som er villig til å svare :D

 

da starter jeg:

 

1. Kan man få et slags transport middel?

2. Kan man joine flere claner?

3. Hva er beste måten til å trene opp skillsa?

4. Hva er beste måten med å tjene fett?

5. Hva er beste måten med å eie alt og alle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Kan man få et slags transport middel?

2. Kan man joine flere claner?

3. Hva er beste måten til å trene opp skillsa?

4. Hva er beste måten med å tjene fett?

5. Hva er beste måten med å eie alt og alle?

7186402[/snapback]

 

Kan svare på nokon av spørsmåla dine

 

1. Du kan jo bruke Silt Strider (svære dyr med lange bein) og så kan du bruke portal i Mage Guild.

 

2. Du kan vel joine dei fleste klanane. Men når det gjeld Great Houses må du velge eitt av dei.

 

4. Min måte var å samle alt eg kom over og selge det. Bra å ha høg skill i Mercantile slik at du kan selge tinga for meir pengar.

Lenke til kommentar
1. Kan man få et slags transport middel?

7186402[/snapback]

 

Nei. Du er avhengig av Silt Striders, teleportering via Mages' Guild, båter eller apostlenes hester for å ferdes rundt.

 

2. Kan man joine flere claner?

7186402[/snapback]

Hva mener du med klaner? Snakker du om vampyrklaner, så kan du bare joine én. Snakker du om Ashlander Guilds, så blir du leder for dem gjennom mainquesten. Snakker du om Great Houses (Hlaalu, Redoran, Telvanni), så kan du kun joine ett. Snakker du om laugene (Fighters' Guild, Mages' Guild, Thieves' Guild) så kan du joine og komme deg til topps i alle sammen.

 

3. Hva er beste måten til å trene opp skillsa?

7186402[/snapback]

Bruk dem. Det er to måter å trene ferdigheter på - bruk dem, eller betal andre for å trene deg. Sistnevnte koster penger, spesielt hvis du skal trene ferdigheter i høy level.

 

4. Hva er beste måten med å tjene fett?

7186402[/snapback]

Husker ikke helt hvordan det var i Morrowind, egentlig. I Oblivion tjente jeg meg styrtrik ved å renske/plyndre alle huler og selge det meste jeg fant, men jeg tror ikke det virket like bra i Morrowind.

 

5. Hva er beste måten med å eie alt og alle?

7186402[/snapback]

Vær en fighter (med andre ord, en generell karakter som bruker sverd). Du kommer til å eie alt og alle i level 20, og det tar ikke lang tid å nå der. Jeg synes det var utrolig kjedelig; ingen utfordringer whatsoever.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle starte en slik tråd siden jeg fant ikke noen andre slike:

 

Hvis du syns noe er vanskelig i The Elder Scrolls III, så bare spør her, det er sikkert noen der ute som er villig til å svare :D

 

da starter jeg:

 

1. Kan man få et slags transport middel?

2. Kan man joine flere claner?

3. Hva er beste måten til å trene opp skillsa?

4. Hva er beste måten med å tjene fett?

5. Hva er beste måten med å eie alt og alle?

7186402[/snapback]

1. Nei.

2. Kanskje.

3. Den patenterte "Elder-Scrolls løpe og hoppe karakteren" fungerer fint i Morrowind. Alt du trenger å gjøre er å sett x-antall av major-skillene til athletics, acrobatics, eventuelt sneak, og andre skills du kan bruke "hele tiden", og så hoppe og sprette fra by til by mens du raskt stiger i level.

4. Det er en krabbe utenfor hovedstaden et sted som har masse gull. Der kan du selge hva du vil, og han får pengene igjen 24 timer senere.

5. Drepe dem alle sammen. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Husker jeg spilte morrowind, jeg fant en landsby fylt med folk som var totalt specca med deadric og Ebony... Jeg slaktet hele byen og hadde penger nokk til resten av spillet og litt til:P (PS. Du får ikke bounty for å drepe noen av disse personene... ALt jeg trenger er å huske hvor jeg fant dem:P

Lenke til kommentar
Husker jeg spilte morrowind, jeg fant en landsby fylt med folk som var totalt specca med deadric og Ebony... Jeg slaktet hele byen og hadde penger nokk til resten av spillet og litt til:P (PS. Du får ikke bounty for å drepe noen av disse personene... ALt jeg trenger er å huske hvor jeg fant dem:P

7252155[/snapback]

 

Ghostgate?

Lenke til kommentar
1. Kan man få et slags transport middel?

2. Kan man joine flere claner?

3. Hva er beste måten til å trene opp skillsa?

4. Hva er beste måten med å tjene fett?

5. Hva er beste måten med å eie alt og alle?

1. Hest, men fast travel er jo der :(

2. Join så mange du vil, men Main Questen og Dark brotherhood er de eneste som er morsomme og spille :(

3. Hogg, hogg, hogg i fienden... eller Skyt, skyt, skyt fienden, eller... Fireball, fireball, fireball fienden!

4. Det gjør man uansett... men prøv svaret til spm.nr.3!

5. Det gjør man fra staten av uansett hvis du ikke bruker mods :(

 

Så sett fra en Elderscrolls fan og oblivion-mods bruker er originale Oblivion ikke verdig til og bære Edlerscrolls navnet, men med en del mods reddet det seg inn.

Bethesda er inne på riktig vei, men vi "Moddere" må bygge veien virker det som :(

 

 

EDIT!! OBS! SORRY! Merket ikke at det var III vi snakket om :blush:

 

III er ett NYDELIG spill! :love:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det eneste som er vanskelig med morrowind er å holde ut all gåingen, JEG BLIR GAL!!

 

ps: å banke tøffinger er også litt vanskelig, noen tips?

Fast Travel WHORE! :p

7318636[/snapback]

Fysj. Jeg og reagerte på mye gåing i Morrowind, det ble etterhvert utrolig kjedelig. Var greit nok til dit du kunne ta båt eller Silt Strider eller teleportere deg og så videre, men når du skulle langt ut til Ashlander-leirene, ble det fort kjedelig. For ikke å snakke om når du hadde plyndret en hule langt ute i villmarken bare for å måtte gå helt tilbake og selge alt, og så tilbake til hulen igjen og plyndre resten av den, eller plyndre neste nærliggende hule.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...