Gå til innhold

Telenor Kort&Kontant vs Telenor Djuice Cash


Anbefalte innlegg

Telenor Kort & Kontant vs Djuice Cash.

Hva synes dere? Etter å ha sett på nettet vil jeg si de ser nokså identiske ut.

Hva svarer seg? Jeg hadde Djuice Kontant helt til Telenor Kort&Konatnt kom for da anbefalte de meg å bytte. De tidligere kontant abbonementene (Telenor Ringkontant og Oyo senere Djuice kontant) var det jo prismessig forskjell på. Derimot er den eneste forskjellen jeg kan se på Djuice Cash og Telenor Kort&Kontant den "extra pakken" til Djuice som gir fri 3g tv, fri wap osv i en måned. Etter denne måneden er det vel faktisk ingen relevant forskjell? Hun hos telenor kunne heller ikke si meg mer. Men jeg bytta nå over til Djuice Cash, i og med at jeg har hatt Djuice før å aldri hatt noe problem med det. Dette nummeret bruker jeg bare passivt også så det har egentlig ikke så mye å si.

Men noen som har noen erfaringer med disse kontant løsningene, hva svarer seg?

 

Edit: Hun hos telenor sa det var denne pakken med gratis bruk av mobiltv, wap osv den første måneden som var forskjellen. Dette står følger med hos telenor kort&kontant også..

Endret av shaaland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del er telenors kontantløsninger bare dyrt, dyrere og dyrest..

Jeg var som deg telenor djuice kontant kunde, og ble også oppringt av telenor fordi djuice kontant skulle ut av markedet.. men i motsetning til deg var jeg ikke særlig interessert i å bytte innad i telenor.. så jeg flytta meg til chess.. og da ringte plutselig telenor og tilbudte meg 6mnd gratis bruk av djuice control.. :p tror de bare prøver finne måter å beholde kunder på.. men jeg setter pris først!

Lenke til kommentar

Synes egentlig det bare er tåpelig av Telenor å operere med 4 forskjellige kontant løsninger som "konkurerer" mot hverandre. Det er tross alt innad samme operatør! RingKontant og Djuice kontant forsvinner nok på sikt. Men jeg ser faktisk ikke poenget med to identiske kontant pakker som kort&kontant og djuice cash er. Om DJuice cash er bedre, som hun i telenor absolutt ville ha meg til å fatte, hvorfor lansere kort&kontant i det heletatt da? De to har jo akkurat samme priser.

 

Uansett. Dette er det eldste nummeret mitt. Blir bare brukt passivt. Så hvilken operatatør /kontantkort jeg har på det har egentlig ikke noenting å si.

 

har YoungTalk på det nummeret jeg pleier å bruke. Hater abbonementet, men fikk telefonen min så billig da.

 

Edit: Telenor Kort&kontant og DJuice cash er forresten ikke "dyrt, dyrere, dyrest" sammenlignet med netcom sin kontantkort løsning, eller tidligere kontantkort pakker fra telenor som djuice kontant og telenor ringkontant.

Endret av shaaland
Lenke til kommentar

RingKontant og djuice kontant skal etter det jeg skjønner fases ut. Alle forhandlere har ihvertfall fått beskjed om at disse ikke skal selges til kunder lenger. Det skal kun selges Kort&Kontant og djuice cash.

 

Men hva er egentlig forskjellen på Kort&Kontant og djuice cash?

 

Ikke lett å si. Prisene er identiske, men djuice skal hele tiden ha et ungdomsrettet program. Det vil si at det kan komme spesielle ungdomstelaterte kampanjer mot djuice cash som en del av djuice-familien. Utover dette ser jeg ingen forsskjell på disse.

Lenke til kommentar

Svar på e-post fra Telenor:

 

djuice cash og Kort&Kontant erstatter djuice kontant og RingKontant.

For å gjøre det enklest mulig har vi samme priser på begge

kontantabonnement.

 

For å treffe kundemassen litt bedre, har vi laget to

kontantabonnement.

djuice cash er ment for ungdom. Både språk og innhold vil være

tilpasset dette.

Kort&Kontant mer ment å kunne passe til voksne.

 

Å viss en har sitt den nye djuicereklamen, ser man jo at djuice satser mer på musikk, altså, satser mer på ungdom! :)

Lenke til kommentar

Som det allerede er sagt, eneste forskjellen er kundegruppen. djuice cash skal i følge Telenor selges til alle under 40 år.

 

Forhandlere har nå lenger ikke muligheten til å selge annet enn Kort&Kontant og djuice cash, valget skal nemlig ha blitt fjernet fra Telenor Online på mandag.

 

 

OT: Synes det er bra Telenor endelig kommer med endringer, prisene skulle vært endre for lenge siden. Hadde de også sendt nye prislister hadde jeg vært strålende fornøyd. De jeg har liggende er nemlig trykket i juni. :blink:

Lenke til kommentar

En grunn til at man ikke "fjerner" RingKontant og Djuice kontant helt - altså overfører de som har kontantkortet i dag er at de ikke har lov til å gjøre det rett og slett. ;)

 

Sigmund_Freund: Det har kommet nye hele veien...

Du kan bestille via OF. Det kommer forresten noe med julekampanjemateriale, men det er desverre kun én blokk.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...