CopyDog Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Ja som topic sier, Jeg har 2 stk x1900 gt som ikkje funker i crossfire og lurer på om dette er et problem : Eller er dette normalt? Ati sin support er så treig så jeg spør heller dere der ute
tobbesen Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 det er jo et problem for deg. men har du prøvd å AKTIVERE det i catalyst control centre? eller se i bios om noe må aktiveres?
CopyDog Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Joda det har jeg, men er det normalt at det er 4stk skjermkort i device manager? virker bare så rart ut.. burde jo vere 2 liksom.... Endret 29. oktober 2006 av CopyDog
victurus Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 nei, du får alltid opp en primary og secondary på et skjermkort Victurus!
CopyDog Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Okey, takker victurus Jeg har testet begge kortene for seg selv da funker di som bare det, men når jeg enable crossfire så mangler Halve skjermen noen ganger er det nedre delen som mangler andre ganger er det oppe... har formatert, lastet ned updates og alt men fremdeles funker det ikkje Takker for hjelpen vertfall for bare lete videre jeg da
tobbesen Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 du må velge hvilken type cf du skal ha, det er noe som heter avf eller noe... tror det er den du skal ha! jeg misforstod de greiene med det bilde. det ser riktig ut!
CopyDog Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Det skal jeg prøve så fort som jeg finner ut hvordan aldrig hatt ati før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå