Gå til innhold

Blåskjerm når jeg bruker uTorrent!


aespN

Anbefalte innlegg

Emnetittelen sier det meste.

 

Jeg starter opp uTorrent, og bruker maskina slik jeg gjør til vanlig. Surfer på nettet osv. Etter ca 10. min, så får jeg blåskjerm. Dette skjer hver eneste gang jeg slår på uTorrent. Blåskjermen varer i mindre enn ett sekund, så jeg har ikke sjangst til å se hva feilen kan være.

 

Så det jeg nå lurer på, er om noen har opplevd det samme selv, og kanskje vet hva det kan være som utløser denne feilen? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første du kan gjøre et å skru av automatisk restarting ved blåskjerm. Start>Kontrollpanel>System, Avansert tab> Instillinger-knappen i den nederste boksen (Oppstart og et-eller-annet)>Unticke boksen for automatisk restarting. Neste gang du får blåskjerm da, skriver du ned error-meldingen, og slår den opp på en søkemotor eller spør her.

Lenke til kommentar

det er oppdaget et problem, og windows er avsluttet for å hindre skade på datamaskinen.

 

DDRIVER_IRQL_NOT_LETT_OR_EQUAL

 

HVis det er første gangen u ser denne stoppfeilmeldingen, starter du datamaskinen på nytt. HVis feilmeldingen vises på nytt, gjør du følgende:

 

Kontroller at all ny maskinvare eller programvare er riktig installert. Hvis dette er en ny instalering, ber du maskinvare- eller programvare er riktig installert. Hvis dette er en ny instalering, ber du maskinvare- eller programvareprodusenten om Windows-oppdateringer du kan trenge.

 

Hvis problemene fortsetter, deaktiverer eler fjerner du nylig installert maskinvare eller programvare. Deaktiverer BIOS-minnelaternatiber bom bufring eller skygging. HVis du må bruker sikkermodus til å gjerne eller deaktivere komponenter, starter du maskinen på nytt, tryukker f8 for å belge avanserte oppstartsalternativer, og velger sikkermodus.

 

Teknisk informaskin:

 

** STOP : 0x000000D1 (0x00000038, 0x00000002, 0x00000001, 0XAC26C7DA)

 

***NVT.sys - Address AC26C7DA base at AC26A000, Datestamp 41a5388a

 

Starter dumping av fysisk minne.

Dumping av fysisk minne er ferdig.

Kontakt systemansvarlig eller brukerstøtteavdelingen hvis du vi lha mer hjelp.

 

 

 

Dette var alt som sto i feilmeldingen..

 

Men det som er så rart, er at jeg ikke har installert noe som helst i det siste. Ingen programvare eller maskinvare. Og jeg kan ikke reinstallere windows nå, for jeg har alt for mye viktig på maskina.

 

Noen som vet hva som fucker opp? =((

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...